להאזנה לתוכן:

כל מי שקם היום ונכנס לפייסבוק בטח לא יכול היה שלא לשים לב, למאות השיתופים לתמונה של א', חייל, בוגר מקיף ז' בעיר, שצולם מחזיק חתול מהזנב, והוסיף את הכיתוב "שבת שלום יא סרוטים!!", כל הפרטים בכתבה הבאה...

ביום שישי האחרון צולם א' במקום ציבורי אוחז חתול מזנבו, והעלה את התמונה לעמוד הפייסבוק שלו. מה שא' לא ידע, שתוך כמה שעות התמונה תצבור מאות שיתופים ,תגובות זועמות (ובינהם תגובות של אירגוני החיות למיניהם שדרשו לעצור את הצעיר ולתת לו עונש חמור),כתבות באתרי החדשות השונים ותמונות בכיכובו שעלו לאתר ההומור והסאטירה 10gag -.

כעבור מספר שעות , פירסמו את התמונה בעמוד הפייסבוק של משטרת ישראל- דבר שגרר חקירה של א' במשטרת אשדוד ושחרור למעצר בית.
לאחר שא' הבין את גודל חומרת מעשיו הוא פרסם בפרופיל הפייסבוק שלו תגובה לשערוריה שהוא עורר ובה אמר : "חברים זה לא היה מתוך כוונה לפגוע בחתול. לא נגרם לו נזק והוא חי כרגיל. החיות נועדו כדי לחיות ולא היה בכוונתי לפגוע בחתול, מצטער "
בתגובה בלעדית למדור הנוער באשדוד נט, אמר :" אני מאוד הופתעתי מחומרת המעשה שלי,לא ציפיתי לפגוע בחתול אלא רק לשחק איתו. אחרי הכל זה חתול שגדל אצלנו בשכונה כבר המון שנים. הדבר הזה התלקח בפייסבוק כמו אש בשדה קוצים. אני בסה"כ אדם טוב ועם לב זהב כמו שחבריי הגיבו לאנשים שפירסמו עלי דברים וקללות נוראיות שלא הייתי מאחל לאוייבים שלי. אני יחזור על זה שוב- אני לא מסוגל לפגוע באף אחד .אני מצטער אם נגרמה אי הבנה .לא היה בכוונתי לפגוע בחתול, והצחוק שבתמונה זה צחוק שלא כוון למעשה שעשיתי אלא שמטבעי אני ילד חייכן שפשוט צוחק מכל דבר. מה שנראה מהצד הוא לא בהכרח הדבר הנכון.."

נראה שהנער למד את הלקח שלו....

כתבם של אור ברקאי וסטיב ברגרט

ביום חמישי ושישי תוכלו למצוא בעמוד החדש שלנו בפייסבוק, הרבה תמונות שלכם מחלון לים התיכון שיערך בימים רביעי וחמישי, יש למה לחכות :)

יש לך או למישהו שאתה מכיר כישרון?
"הכוכב הבא". להמלצות:
שלחו לנו פרטים למייל: [email protected] 
או בדף החדש שלנו בפייסבוק "נוער אשדוד"
ישלכם משו מעניין לספר לנו? 
המדור מחכה לכם במייל, בפייס, בתגובות וגם במייל האדום ;)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה