"הכוכב הבא"-שי סול חבר–לא רק זמרת


להאזנה לתוכן:

שי סול חבר, היא תלמידת כיתה י"ב במקיף ג'. היא סולנית בלהקה, הם מנגנים ב״מטרונום- המרכז למוסיקה״(מרכז הרוק שבלול למי שלא מכיר) .היא שרה מנגנת על קלידים (וגם קצת על גיטרה), כותבת ומלחינה. קשה מאוד שלא להתאהב בקול הסוחף של שי.
ולקראת הוצאת הסינגל שלה ושל הלקה שלה, תפסנו אותה לראיון מיוחד...

"הכל התחיל בגיל 6. אז למדתי לנגן על קלידים בזכות אמא שלי ואף פעם ממש לא התמדתי, עד התקופה האחרונה. " מספרת שי. "גיטרה למדתי לבד לפני שנה פחות או יותר ולאחרונה התחלתי ללמוד בכלי זמר קצת גיטרה" 

"החלום שלי, זה אף פעם לא להפסיק עם המוזיקה" היא ממשיכה לספר לי "אני רוצה להיות פשוט עצמי. להעביר את הסיפור שהשירים שלי מדברים החוצה "
היא התחילה ללמוד פיתוח קול בכלי זמר לפני שנתיים, דבר שהיא ממליצה עליו בחום .
שי ולהקתה מנגנים רוק אלטרנטיבי ,והופיעו כבר במקיף ג' ובמקיף ד' בהפנינג פורים השנה ,גם בקונגרס הציוני ובבחירות של מועצת הנוער העירונית שהתקיימה לאחרונה. שי בעצמה הלכה לאודישנים של כוכב נולד "הלכתי למרות שאני לא מאמינה בראליטי. רק לחוות. ולצערי נוכחתי לגלות שצדקתי. הייתי בקבוצה של 30 – ואף אחד לא עבר. " אבל זה לא מייאש אותה.

על המטרונום (שמו החדש של מרכז שבלול) שבו היא מנגנת, מספרת שהוא כמו בית בשבילה ובשביל עוד מלא בני נוער שמתעסקים במוסיקה באשדוד.

ואיך את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"בעוד 10 שנים אולי פחות אני מקווה להופיע עם הלהקה באמפי באשדוד ולייצג את העיר בכבוד עם מספר אלבומים בעזרת האל... מקווה למצוא כאן בעיר מרכז מוסיקה מפותח שיענה על צרכי הנוער ויקדם מוסיקאים צעירים בעיר והחלום שלי לקחת בזה חלק"

אז במקום להמשיך לדבר, פשוט תשמעו. שי ולהקתה הוציאו שיר שהקליטו אותו במטרונום. השיר נקרא "כמו כולם", "חשוב לציין שהשיר כמו כולם נכתב על בחור בשם ג׳רמי ארטיה שיצא לצעדת מחאה נגד הגזענות האתיופית וזה השיר שליווה אותו" אמרה שי.

 

 


יש לך או למישהו שאתה מכיר כישרון?
"הכוכב הבא". להמלצות:
שלחו לנו פרטים למייל: [email protected] 
או בקבוצה בפייס: "אשדוד נט - הנוער"
ישלכם משו מעניין לספר לנו? 
המדור מחכה לכם במייל, בפייס, בתגובות וגם במייל האדום ;)

המלצות לתחרות ״מלכת השכבה״ - 
כיתות ט׳-יב׳, שלחי תמונה ופרטים של המומלצת שלך ל :
[email protected]

 


 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה