נוער אשדוד על הבמה.


להאזנה לתוכן:

"יצירתי" בית ספר ארצי למשחק ותיאטרון בהנהלת היוצרת שירלי עודד-דורן הציג את "מי אני? מה" מופע סיום השנה בעיר אשדוד, למופע הגיעו יותר מ-400 איש, חברי עמותה, מכובדים וחברים .
בשמונה השנים האחרונות פועל "יצירתי" באשדוד ומביא עמו את עולם הבמה הישראלי. אנחנו קוראים בעיתונים על הנוער הישראלי, זה שחולם להיות "סלב" ומכור לתוכניות ריאליטי, אבל ב"יצירתי", אנחנו פוגשים נוער אחר. נוער שחולם על משחק, על תפקידים דרמטיים ואתגר מקצועי ולא על תהילה בחסות האח הגדול או הישרדות.

 נוער שמתמודד עם טקסטים מורכבים וגם לומד לאט ליצור שפה משלו שמבוססת על העולם הפנימי שלו.

"יצירתי" שם לעצמו כמטרה מרכזית לעורר את היצירתיות הפנימית, להשמיע את הקול החבוי בכל אחת ואחד מבני הנוער ולמרבה השמחה - יחד,  עם בית "יד לבנים", בניהולו של מר אבי חן, והחברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד הם פועלים לחיזוק הביטחון העצמי, האחריות והנתינה לאחר כי משמעות המשחק על במה, היא לדעת שכל שחקן יכול לסמוך על מי שמשחק לידו. ל"יצירתי" ארבעה עשרה שנות פעילות בערים: נתניה, תל אביב, כפר שמריהו, כוכב יאיר ובאשדוד, עשרות הצגות מקוריות, שלושה פרסים ארציים, אין ספור סדנאות אמן עם השחקנים הגדולים בישראל ממשה איבגי שגם נכח בהצגה דרך יוסי מרשק ועד לרותם אבוהב  ואחרים.אביתר דורן, מנכ"ל  יצירתי ומפיק טלוויזיה מזה 12 שנה ( " מאסטר שף" "גידי גוב הולך לאכול" 24/7" ועוד), אומר," הנוכחות של יצירתי בעיר אשדוד, היא גם בזכות שיתוף הפעולה ההדוק עם החברה העירונית לתרבות ופנאי ועם בית"יד לבנים". חשוב לכולם לשמר את שיתוף הפעולה הזה גם בעתיד. לדעת שהשבחים שאנו מקבלים – יגיעו לידי ביטוי גם בכל הנוגע לתמיכת הממסד".איש התקשורת והעיתונאי שלומי לאופר שמשמש גם כחבר עמותה הגיע להצגה עם הזמרת ירדנה ארזי והוסיף:"אנו רואים בעצמנו שגרירים של העיר אשדוד בעולם הבידור הישראלי ומקווים שגם בהמשך העיר, העירייה והמקום הנפלא הזה ימשיכו לראות בנו חלק מהמשפחה".

מבוגרי הסדנאות באשדוד: עמרי לוקאס  המשחק בסדרות "אחרי הצלצול" ו"יוני והמחוננים", עומר חזן בעונה השנייה של "עספור",  נועה בכר ב"משמרות" וב"חיי כלב", נועה אסטנג'לוב בסדרה "מבצע קיפוד", יובל כרמל בסרט "עיניים", תותי ניניו ב"2.3" וב"אחרי הצלצול", ג'רמי פינטו ודקר אלבז בסרט "הנוער". בוגרת "יצירתי", השחקנית זמרת אסתר רדא, מופיעה בימים אלו בסדרה "המיוחד"... וזו רק ההתחלה.רבים מאותם ילדים ונערים בסדנאות ב"יצירתי", זוכים היום להצלחה בעולם המשחק הישראלי, חשוב באמת להזכיר את החיבור הישיר בין בית הספר לבין הקהילה, את החזון החינוכי ואת המחויבות החברתית. "יצירתי" הוא  בית ספר עם אג'נדה שהשפעתו  תורמת לעיצובו של  דור תרבותי יותר, חברתי יותר ומעורב יותר, "יצירתי" מעניק כלים לביטוי עצמי ולהתפתחות אישית. אנשי מקצוע נפלאים שמלווים פועלים כחברי הנהלה וכיועצים, תורמים מניסיונם האדיר ולוקחים חלק בעשייה, בניהם יועץ התקשורת והעיתונאי שלומי לאופר, המפיק ואיש הניהול האישי אביתר דורן, הזמרת והאשה שמקשיבה כשצריך ירדנה ארזי השחקן הבימאי והיוצר משה איבגי שמלווה את בית הספר במשך ארבע עשרה השנים, חברי כנסת ושרים רבים...כולם הגיעו כדי לחגוג את הצגת סיום השנה של קבוצת הבוגרים בשלוחה באשדוד,ההצגה "מי אני? מה" (כתיבה ובימוי שירלי עודד- דורן) הביאה בפני הצופים  מספר סיפורים קצרים עם הרבה סימני שאלה. חברות ילדים בחלל ללא חלל, במקום שאין לו שם, מובלים על ידי קולות אל הלא הנודע.

הם חווים וממחישים את הרצון האינדיבידואלי לחפש, כל אחד את החלק שלו, בתוך השלם. נשמע כמו משהו פסיכולוגי מורכב? לא ולא! אלה למעשה השאלות שמטרידות את כולנו בחיי  היומיום וכל זאת במטרה לעצב את הזהות האישית קצת יותר טוב ואולי גם ליצור עולם טוב יותר...תלמידי ובוגרי יצירתי אשדוד 2012– הבמה כולה שלכם.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה