התרגשות בבית האופרה: ילדי ''משען למרפא'' - נכים משותקי מוחין, חגגו את פורים באירוע נוצץ!!!


להאזנה לתוכן:

שמחה וצהלה במשכן האירועים בית האופרה באשדוד: ילדי משען למרפא – ילדים נכים משותקי מוחין, התחפשו ביום שני בערב וחגגו את פורים כהלכתו עם הופעות סוחפות של גדולי הזמר הים תיכוני: משה פרץ, דודו אהרון וליאור נרקיס

 דמעות של התרגשות זלגו מן העיניים של מאות בני משפחה ואורחים שהוזמנו לקחת חלק במסיבת פורים לכבוד ילדי ''משען למרפא'' - ילדים נכים משותקי מוחין, במשכן האירועים ''בית האופרה''. האירוע כולו נערך בהפקה משותפת של מנכ''לית העמותה, הגב' רינה בר, וקברניטי ''משכן האירועים בית האופרה'' בראשם עומד דודי אלקיים בשיתוף חברת דיאל תקשורת. את האירוע הנחה בחן, כבכל שנה, שדרן רדיו דרום, שרון סיאני.

האירוע, שכולו התקיים בהתנדבות מלאה מצד כל הגורמים, נפתח בבופה עשיר שהרכיב שף אלכס מוזיקנטסקי ביחד עם שף קונדיטור דוד ועקנין. על הניהול המוסיקלי הופקד מגה דיג'יי טל סוויסה מחברת music 2001. בהמשך הפעילו שחר ושוקי הבובה המדברת ביחד עם הליצנית המקסימה, סילבי שוקרון את הילדים ושיעשעו אותם לקראת המנה העיקרית של הערב: הופעותיהם של גדולי הזמר הים תיכוני - דודו אהרון עלה ראשון והתרגש מהמעמד. משה פרץ, שלא מפספס את האירוע שהפך למסורת, שיבח את קודמו על הבמה ואילו ליאור נרקיס שחתם את האירוע הגדיל לעשות כשירד אל הקהל שעטה עליו. לאורך כל הערב, תיעדו חברות אלי ארמה ו''טיקי טאקה'' את הילדים ובני משפחותיהם במגנטים, כדי שהזיכרון מהאירוע המיוחד יישאר להם לנצח. המנכ''לית של העמותה, רינה בר העניקה לאומנים ולתורמים להצלחת הערב, מגני הוקרה כאות תודה. ניפגש בשנה הבאה.

 

''משען למרפא'' פועל מזה כעשור למען ילדים נכים, משותקי מוחין המגיעות ממשפחות קשי - יום המתמודדים יום יום עם טיפולים קשים ומייגעים וסבל רב כתוצאה מנכותם הקשה. הארגון לקח על עצמו לטפל בילדים מתוך הבנה וידיעה שאם אין ביכולתם להתרפא הרי שיש לטעת בם תקווה, כח להתמודד, לשמוח ולהעלות חיוך על פניהם.

 

- צילומים: רונן נג'אתי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה