אביביזיון - חוזרים לילדות


להאזנה לתוכן:

שבט אביב- סניף הצופים ברובע ט' ציין ביום שבת ה18.2 את האביביזיון- הפסטיבל המסורתי של השבט

 נושא האביביזיון שנבחר על ידי חברי השכבה הבוגרת היה חזרה לילדות. והערך המרכזי סביבו נערכה הפעילות היה לא לאלימות!

לקראת האביביזיון עברו חניכי השבט פעילות בנושא, חניכי השבט התמודדו עם סוגיית האלימות בסביבה הרחוקה מאיתנו וגם זו שקרובה לנו ואף פתרו בעצמם בעיות אלימות שצצו בין חניכי הקבוצות. במהלך העבודה לקראת האביביזיון חיברה כל קבוצת חניכים קטע שירה וריקוד וערכה חזרות לקראתו. חניכי השבט עברו פעילות חינוכית מדהימה ומהנה יחד עם מדריכי הקבוצות- בני נוער בכיתות י'-יב'.

שיאו של האביביזיון היה ערב המופע בו עלתה כל קבוצה לקטע ריקוד ושירה ובניהם עלו הצגות קצרות שנכתבו והומחזו על ידי חניכי השבט והשכבה הבוגרת. לקראת הערב עמלו רבות חברי השכבה הבוגרת וניכר כי ההשקעה הייתה משתלמת, עיצובו של האולם ושל המבואה אליו היה מרשים במיוחד.

כמו בכל שנה- האביביזיון הוקדש להנצחתו של סרן אביב חקאני על שמו קרוי השבט. אביב, בוגר שבט דותן אשר נפל בעת מילוי תפקידו כ"קצין המנהרות" בשנת 2004. 

הערב הינו חלק משיתוף פעולה שנרקם בין הרשות העירונית למאבק באלימות והתמכרויות, וכמו כן הוצגה בערב הצעה להצטרף לקבוצת הורים שמוקמת בימים אלו בעבור כלל הורי השבט על ידי הרשות העירונית למאבק באלימות והתמכרויות ופרויקט עיר ללא אלימות..

הערב לא היה קורה ללא עזרתם האדיבה של תחום ילדים ונוער באשדוד והצוות המדהים- מזל שאלתיאל מנהלת תחום ילדים ונוער, פנינה נח רכזת תנועת הנוער בעיר ודידו אב הבית. וללא תמיכתם של צוות מתנ"ס ט'.

אלה גור- מרכזת השבט "נושא האלימות הוא נושא שקרוב לכולנו, אנו פוגשים מקרי אלימות כמעט בכל יום באמצעי התקשורת וברחוב. ואנחנו כתנועת נוער לא נותנים למציאות כזו לעבור לידנו. בפעילות בשבט אנו נוקטים בגישה של אפס סובלנות כלפי מקרי אלימות וחניכי השבט הם חלק ממניעתה והתמודדות עימה. שבט אביב הוא דוגמא מדהימה לפעילות משותפת של ילדים ובני נוער, עולים ו"ותקים" הפועלים יחד ליצירת סביבה טובה יותר באשדוד"

בתקופה זו פעילות השבט צוברת תאוצה, ומספר החניכים שלוקחים חלק בפעילות הוא הגדול ביותר שנרשם מאז הקמת השבט! בתקופה הקרובה צופיים לנו שיאים רבים בניהם פורימון הפתוח לכלל הציבור, טיולי פסח, מחנה דרגות וכמובן מחנה הקיץ!

ליצירת קשר: 0542440591 אלה גור מרכזת השבט


צילום: צליל ורטניק
ישלכם משו מעניין לספר לנו? שלחו לנו ל[email protected] או לחצו על כפתור המייל האדום למעלה..
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה