נכנס בברית אברהם אבינו חודש וחצי לאחר שאחותו יילדה אותו


להאזנה לתוכן:

במועצה הדתית התקיימה היום ברית המילה של מתן רפאל טופחי, תינוק בן חודש ימים, שאחותו בת ה-10 סייעה ביילודו. המועצה הדתית באשדוד, בעקבות פניות שקיבלה כדי לסייע למשפחה, נרתמה וסייעה בקיום ברית המילה והסעודה

סיפור לידתושל מתן רפאל כיכב ימים רבים בכותרות הראשיות בחדשות, זאת לאחר שאחותו בת ה-10, שירן טופחי, היא שיילדה אותו. כזכור, בחודש דצמבר 2011 הוזעק צוות מד"א לדירה באשדוד בעקבות דיווח על לידה. עד שצוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א הגיע לדירה, הייתה זו שירן הקטנה שיילדה את אמה בהנחיית מוקדנית מד"א.

אל הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית, הגיעה פניה לסייע למשפחה שמתקשה לממן את ברית המילה. הרב דהן לקח על עצמו את המשימה ובסיוע של עוד אנשים טובים, נערכה היום (ג') הברית באולם שבבניין המועצה הדתית. את המשפחה כיבדו נכבדים רבים, ביניהם גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי והרב הראשי  לאשדוד - רבי יוסף שיניין שליט"א.

סגן ראש המועצה הרב דוד בן מנחם, מוהל במקצועו, הוא שביצע את ברית המילה. הרב עובדיה דהן קיבל מהמשפחה את הכבוד להיות סנדקו של מתן רפאל.

מרגש במיוחד היה כאשר הילדה שירן נגשה לקבל את הברכה תוך כדי שדמעה נראתה בעיניו של יו"ר המועצה ובירך: שבזכות המעשה הגדול והחשוב שעשית, תזכי לאושר ושמחה תמידי ושתהיי גדולה, מי יודע אולי תהיי מיילדת מקצועית.
 
 


 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה