אשתו של אילן סירק שנהרג בתאונת פגע וברח מחרידה מספרת על רגעיו האחרונים


להאזנה לתוכן:

יפה סירק מאשדוד, רעייתו של אילן סיריק, שאיבדה את בעלה אילן בתאונה בלוד, סיפרה לפני שהתמוטטה בבכי, על רגעיו האחרונים: "יצאנו להגיע לרכבת של 23:20. בסביבות 23:00 הגענו עם המונית לתחנת הרכבת, יצאנו למעבר חציה, הז'קט שלי נפל והתכופפתי להרים אותו.
אילן התקדם.
שמעתי מכה חזקה, רכב פגע בו וברח".
אילן בן ה 26, אב לשניים, שניסה לחצות את הכביש נהרג.

 אילן ויפה סירק חגגו במסיבה אצל זוג חברים בעיר לוד. בדרכם לתחנת הרכבת הם עלו למונית, אך בעקבות ויכוח עם הנהג, הם ירדו ממנה. באותו הרגע ניסה אילן לחצות את הכביש ונפגע ממכונית לעיני אישתו יפה. הנהג הפוגע, שרצה להימלט מהמקום, במהלך המנוסה עלה פעם נוספת על אילן וגרם לו לפצעים אנושים. יפה ששוחחה עם חברתה בטלפון לקתה בהלם. באופן מחריד, הנהג עצר את הרכב תחילה, אך נראה שלא היה בטוח במעשיו ונמלט מהמקום.

פרמדיקים של מד"א הרדימו את אילן שנפצע אנושות, והוא הועבר במצב קשה, כשהוא מונשם, לבית החולים אסף הרופא בראשון לציון. כעבור כמה שעות, הוא נפטר מפצעיו. אילן הותיר אחריו אשה ושני ילדים, בני שנה ושלוש.

כוחות משטרה בראשותו של רב-פקד שי מזרחי הגיעו לזירת התאונה, והציבו מחסומים בכניסה וביציאה מלוד. מזרחי וחוקריו מנסים לאתר את הרכב. ככל הנראה, מדובר במכונית מסוג מאזדה לנטיס עם פגיעה בחלק הקדמי. לפי עדויות, היו במכונית שלושה בני אדם, חובשי כיפה. אך במשטרה לא מצמצמים את החשד למגזר מסוים.

ליד ביתו של אילן ז"ל התאספו משעות הבוקר מאות מבני העדה האתיופית בעיר. אישתו של אילן, יפה סירק, מנסה לספר בדמעות את מה שקרה לפנות בוקר, אך הדמעות חונקות את גרונה.

ההלוויה
אילן הובא למנוחות בבית העלמין באשדוד. 

עשרות שכנים וקרובי משפחה באו לביתו של סירק.

חבריו סיפרו כי לפני כחודשיים בני הזוג עברו להתגורר בשכירות ברחוב הרותם באשדוד, לאחר שמספר שנים התגוררו בבית אמה של יפה.
אחד מבני משפחתו ספד: "היה לו לב טוב, הוא אהב לעזור והיה מאוד קשור לילדים הקטנים ולמשפחה המורחבת. הוא התחתן בגיל צעיר מאוד, דאג למשפחה וסייע. זה לא נתפס שככה הוא מת, שהשאירו אותו למות בכביש. לצערנו יש אנשים חסרי לב בארץ הזאת".
חבר לעבודה: "הוא סיפר לנו שעכשיו הוא מתחיל את החיים החדשים שלו, לאחר שעבר לשכירות בבית משלו. אמרתי לו 'משנה מקום משנה מזל' אבל לא האמנתי שהמזל הרע יהיה זה שיפקוד אותו".

ציון טובול, סיפר ש"אילן עבד אצלנו מספר חודשים בחברה והתקדם מהר מאוד לתפקיד סגן מנהל עבודה. איש נעים הליכות, אחראי ומסור, נרתם לכל משימה שביקשנו. לא רואים אנשים כאלה לצערנו הרב".

 במשטרה קראו לכל היודע דבר על הדורס במאזדה לאנטיס הבהירה להתקשר למספר 050-6274441.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה