בעל יילד את אישתו בבית - מוקדנית מד"א הדריכה טלפונית


להאזנה לתוכן:

שבועיים אחרי שבת 10 יילדה את אימה, שוב זה קורה לאותו צוות מד"א ולאותה המוקדנית. אישה שנתקפה צירים החלה בתהליך הלידה עוד בטרם הגיע צוות מד"א. המוקדנית הדריכה את הבעל טלפונית וצוות הנט"ן הגיע בדיוק בזמן כדי לחתוך את חבל הטבור. לאימה ותינוקה שלום

תושב קרית אברמסקי מרובע ג' באשדוד יילד את אישתו בהדרכה טלפונית של מוקדנית מד"א. האישה, שזהו הריונה השלישי, נתקפה צירים והחלה להתארגן ביחד עם בעלה ללכת לבית החולים. אלה שתוך דקות החלו להיות הצירים תכופים יותר ויותר ובני הזוג הבינו שהם חייבים להזמין את מד"א. 

הבעל מיהר להתקשר למוקד מד"א, שם מיהרו לשגר לבית ניידת טיפול נמרץ עם הפארמדיק שי אלזמי, אותו הפארמדיק שהגיע לטפל בבת ה-10 שיילדה את אמא ברובע ד'. במוקד הייתה בתאל בן ברוך, מי שהדריכה בפעם הקודמת את שירן טופחי בת ה-10 ליילד את אמא. הפעם הייתה בת חן אחראית המשמרת ומוקדנית אחרת היא שהעבירה את ההדרכה הטלפונית.

צוות הנט"ן עוד היה בדרכו לכתובת, כאשר הבעל מתקשר שוב למוקד ומדווח שהלידה החלה. מוקדנית מד"א החלה להדריך אותו בפעולות שעליו לעשות כדי לסייע ביילוד אישתו. הבעל שעשה בדיוק כפי שהסבירה לו המוקדנית, הצליח ליילד את בנו עוד לפני הגעת צוות הנט"ן. 

פארמדיק מד"א, שי אלזמי, הגיע לבית המשפחה בדיוק כאשר הסתיים תהליך הלידה. "הגענו בזמן לחתוך את חבל הטבור בצורה סטרילית. לאחר שבדקנו את האישה והתינוק, העברנו את שלושתם לבית החולים ברזילי", סיפר אלזמי. לדבריו, תהליך הלידה התרחש בצורה מהירה, ומרגע שהאישה חשה בצירים ועד הלידה לא עברה חצי שעה.

"לפני נר ראשון של חנוכה היה לי את אירוע שבת 10 יילדה את אמה. עכשיו, לאחר הנר האחרון של חנוכה, בעל יילד את אישתו", מסכם את האירוע אלזמי. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה