הצלחה מסחררת לפסטיבל ילד הפלא באשדוד


להאזנה לתוכן:

פסטיבל ילד פלא 2011 שהתקיים במהלך חג החנוכה, נחל הצלחה מסחררת. כל הכרטיסים אזלו שבועיים מראש ומאות נוספים שרצו לרכוש כרטיסים נותרו בלי כרטיסים. הקהל שהגיע היה מגוון מאוד וכלל עולים לצד וותיקים רבים ,תושבי אשדוד ותושבים מכל רחבי הארץ

בלי נצנצים, אקרובטים ומסכי ענק, נשען פסטיבל ילד פלא 2011 על שירים יפים שנבחרו בקפידה וילדי פלא זמרים מוכשרים.  פסטיבל "ילד פלא 2011 פסטיבל שירי ילדים בטעם של פעם, עם  ילדת הפלא של הפסטיבלים המיתולוגיים  מרינה פיינגולד, דודו זר מהתוכנית פרפר נחמד בוריס סולטנוב בוגר כוכב נולד וילדים מקסימים תושבי אשדוד שהפתיעו בביצועים נפלאים לכל הקלאסיקות שגדלנו עליהן כמו השיר אמא, עודני ילד, אמת או חובה, הסבון בכה מאוד, המשפחה שלי, הדרך אל הכפר, מקהלה עליזה ועוד. בנוסף ערכו מחווה חגיגית לשירי עוזי חיטמן באמצעות מחרוזת מקסימה ששרה מרינה פיינגולד, שגם הנחתה את הערב ביחד עם הילדה מיה שפילקו בחן רב ולראשונה קטעי הקישור היו דיאלוגים תיאטרליים ונתנו תחושה של הצגת ילדים.

את ההצגה גנב הפעם כוכב הילדים מהתוכנית פרפר נחמד, שזכה לכבוד רב וקיבל אות הוקרה מהעירייה, הלהיב מאוד את קהל הילדים וההורים במחרוזת שירי התוכנית פרפר נחמד ומחרוזת שירי ילדות וזכה לתשואות רמות. כל הילדים וההורים הצטרפו כמעט לכל השירים בהתלהבות ומחאו כפיים דקות ארוכות.

שלל התלבושות הצבעוניות ,החן של הילדים והשירים היפים שנבחרו בטוב טעם על ידי ניסמן עשו את פסטיבל ילד פלא גם השנה לחוויה לילדים ולהורים.

מ"מ ראש העיר בוריס גיטרמן וחברת המועצה מאיה סלוצקי לא הפסיקו לשבח את המופע ואת המפיק, המנהל האומנותי והבימאי אלי ניסמן על הסטנדרטים ועל העונג וההנאה מהמופע המקסים. הגדיל לעשות גיטרמן שהבטיח שהמופע יהפך למסורת ויוצג מהשנה הבאה בהיכל התרבות החדש שיפתח בעיר.

פסטיבל ילד פלא זכה גם השנה לחשיפה ארצית, בין השאר לספיישל מיוחד ברשת גימל, אייטם בערוץ 2 וכתבות רבות בתקשורת הארצית והמקומית.

ניסמן מסר כי "השנה זה היה אתגר מאוד גדול ולא פשוט להפיק את מופע פסטיבל ילד פלא. למרות שזה מאוד קשה, אני מאוד מרוצה מהתוצאה ויש לי סיפוק רב ושמחה על כך שהוא גרם הנאה לאנשים ועמד בכל המטרות של המיזם. כייף שיש פירגון כזה גדול הן מהמשתתפים והן מהקהל הרחב, זה נותן לי כוח להמשיך ואני מקווה שאכן נזכה לתנאים ראויים להרים מיזמים דומים כאלה גם בעתיד. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה