הצגות ילדים במתנ"ס יא'


להאזנה לתוכן:

"חייל הבדיל", "החתול במגפיים", "המכשפה של ליאור".

 

"חייל הבדיל" תיאטרון "קידומם"-הצגת תיאטרון בובות לילדים.

עפ"י אגדה מאת הנס כריסטיאן אנדרסן. חייל צעצוע אמיץ ופיסח, מתאהב בבלרינה שכמוהו, ניצבת על רגל אחת. אבל בליל סערה הוא נזרק מהחלון ונסחף הרחק ממנה. האם יצליח לשוב?

"הצגה ראויה לציון מיוחד. עיבוד עדין ורב דמיון. מתוך שידה קמות ועולות בובות שיוצרות עולם דמיוני ומורכב. הצגה אינטימית וקסומה". שי בר יעקב, ידיעות אחרונות.

"הקהל הצעיר והמתחכם משתתק מהר נוכח הדרמה, הפחד האקשן והצחוק שמצליח אלברשטיין להעביר באומנויות בימתיות מגוונות. בעידן הפלסטיק לא עושים יותר סופים רעים או חיילי בדיל. מזל שהצגות איכות-כן." רחל אלג'ם, עכבר העיר

"ביצוע מעולה ומרגש. סיפור אהבה טרגי שבסופו האהבה מנצחת..." בן עמי פיינגולד, הצופה.

 

עיבוד לתיאטרון ומשחק: אסף אלברשטיין / בימוי : אלית ובר / עיצוב תפאורה: אסף אלברשטיין ואלית ובר /בובות: אירינה ליצקי ואלכס מרגולד /מוסיקה: גלית פלורנץ וסיגי ידגר /עיצוב תאורה: עדי שימרוני, בניית רקויזיטים: מאיה פלג וגליה אוגוסט, ניהול הפקה: גליה רוספישר.

 יום ראשון, 25 בדצמבר 2011, בשעה 17:30. מתנ"ס "עם שלום", רובע יא', הרי גולן 6, 77716, טל' 08-8687400.

 

" החתול במגפיים"  -  הצגה מוסיקלית בחרוזים לגילאי 3-10.

בזמן ששני אחיו קיבלו בירושה האחד תחנת קמח והשני חמור דווקא קארבאס קיבל חתול.

אך מהר מאוד מתברר שהחתול שקיבל אינו חתול רגיל אלא חתול מאוד פיקח ואמיץ אשר בתכנון מבריק מחליט להוכיח לאדונו שהירושה שקיבל נפלאה מאין כמוה.

מה קורה כשלפתע מתחיל החתול לדבר? האם יצליח החתול הקטן לשנות את חייו של אדונו?

באיזה תחבולות ישתמש החתול בכדי לעזור לאדונו? כל זאת ועוד הרבה הפתעות תגלו בעיבוד החדש והמצחיק של תיאטרון "צחוקלה" לאגדה המפורסמת "החתול במגפיים".

ההצגה מיועדת לגילאי 3-9מחיר 30 ₪  הורה מלווה חינם.

יום שני, 26 בדצמבר 2011, בשעה 09:00. מתנ"ס "עם שלום", רובע יא', הרי גולן 6, 77716, טל' 08-8687400.

 

"המכשפה של ליאור"  -  הצגה ושעת סיפור לגילאי 3-10.

שופי מכשופי המכשפה ואריה'לה האריה היו אורחים מאוד לא רצויים בחלומותיו של ליאור. פעמים רבות הוא היה מתעורר בבהלה, כשהוא חש את נוכחותם בחדר, וכולו פחד. ליאור לא העז להסתכל עליהם, להציץ מי הם באמת, והתכרבל מכווץ מתחת לשמיכה. "שופי שופי מכשופי", הציגה את עצמה המכשפה והתחילה לדבר עם ליאור, ולאט לאט התבררו לו כל מיני פרטים עליה. שופי מכשופי לא נראתה כל כל כמו שליאור דמיין, והנה גם היא לפעמים טובה ולפעמים רעה, ובעצם - כן - אפילו נחמדה. דרך הפגישה המפתיעה עם המכשפה, למד ליאור שלא כל מה שמפחיד בדמיון הוא באמת כזה, וכאשר מכירים יותר את נושא הפחד - הוא מפחיד הרבה פחות.המחיר 30 ₪ כולל הורה מלווה.
יום שני, 26 בדצמבר 2011, בשעה 17:30. מתנ"ס "עם שלום", רובע יא', הרי גולן 6, 77716, טל' 08-8687400.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה