סכסוך ניוד מנהלי המתנ"סים הגיע לידי סיום


להאזנה לתוכן:

לאחר שבהסתדרות התנגדו לניוד מנהלים בחברה העירונית למתנ"סים, הגיעו הצדדים להסכם אשר פתר את הסכסוך. הפיתרון שנמצא היה שינוי בניוד שני עובדים

ניוד ששת מנהלי המתנ"סים באשדוד הגיע לידי סיום בעקבות התערבות של ההסתדרות במרחב אשדוד. על פי הסיכום אליו הגיעו החברה העירונית וועד עובדי החברה בצל איומי ההסתדרות לפנות לבית הדין, דוד ביטון מנהל מתנ"ס י"א יועבר למתנ"ס ט"ו  במקום למתנ"ס חרצית, ואילו צביקה סביון שהיה אמור לעבור למתנ"ס ט"ו, יועבר למתנ"ס חרצית.

"אני לא בוחן את הדברים באמות מידה של ניצחונות והפסדים" אומר יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד חיים שייב ומוסיף כי "העיקר שהתוצאה היא לטובת ציבור העובדים והחברה למתנ"סים".

לדברי שייב, "המטרה שלנו בסופו של  יום היא להגיע למערכת של הסכמים שתעגן את הזכויות והחובות של כל עובד לטובת החברה. אני חושב שהאירוע הזה כמו אירועים קודמים יכולים ללמד אותנו שכשיש שיתוף פעולה בין הצדדים, ניתן להגיע לתוצאות נכונות יותר ואם 'ניראות' ברורה וצודקת יותר".

שייב: "אני קורא לחברה למתנסים להיכנס למו"מ לצורך חתימה על הסכם קיבוצי, זאת,  בתום תקופה ארוכה של יחסים קיבוציים בין הצדדים שאינם מוסדרים עדיין במסגרת של הסכם. לזכותה של החברה העירונית ייאמר שהחברה ידעה מהר מאוד לצאת מהמחלוקת ללא צורך בהעלאת גובה הלהבות. בחברה מבינים שבסך הכל המטרה שלנו היא לסייע להנהלה ולעובדים במערכת יחסי העבודה ובשיפור האיכויות במקום העבודה".

מאיר גבאי, יו"ר ועד עובדי החברה העירונית מוסיף כי המחלוקת יושבה בעקבות פגישה שהתקיימה עם יגאל גמליאל, מנכ"ל החברה תחת האיום של ביטון שדרש שימוע בוועדת הכספים וכוח אדם של החברה העירונית.

גבאי: "הבהרתי לגמליאל שאנחנו לא נגד ניוד אלא בעד ניוד בהסכמה. הסברתי למנכ"ל שאם יזמנו את ביטון לשימוע ויחליטו לפטר אותו, נוציא צו מניעה וכל הניוד יתעכב ובסופו של דבר יבוטל. במקביל עצרנו את השימוע ואת ההליכים המשפטיים ובא לציון גואל".

במסגרת הניוד, צביקה סביון יעבור מה' לחרצית, דוד ביטון מי"א לט"ו, רפי מיכאלי מחרצית לט', משה אלחרר יעבור ממתנ"ס ט"ו למתנ"ס ד' ועמי סביון מט' לי"א. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה