מפגש עם הסופר נבו אשבול בספרייה העירונית.


להאזנה לתוכן:

ישוחח עם הקהל על ספרו "נוילנד" רומן שחזה את המחאה החברתית של הקיץ האחרון עוד בטרם חשבו עליה.

 

הסופר אשכול נבו נולד ב 1971 וגדל בירושלים, חיפה, דטרויט, חולון ועוד. כיום הוא מתגורר ברעננה, נשוי ואב לשתי בנות , נכדו של ראש הממשלה השלישי של מדינת ישראל, לוי

אשכול ונקרא על שמו.את לימודיו העל יסודיים סיים בתיכון "הריאלי" בחיפה ובצבא שירת כקצין מודיעין.לאחר שנים של עבודה כקופירייטר במשרדי פרסום שונים, החליט להתמקד בכתיבה ספרותית. אשכול נבו מנחה מזה מספר שנים סדנאות כתיבה למבוגרים, באזור המרכז. כמו כן, הוא משמש כמרצה לכתיבה יצירתית באוניברסיטת תל אביב, בבית הספר סם שפיגל לקולנוע ובמכללת ספיר. ספרו ארבעה בתים וגעגוע", צעד למעלה משנה ברשימת רבי המכר, היה מועמד לפרס ספיר, זכה בפרס הפלטינה של התאחדות הוצאות הספרים, זכה בפרס "ריימונד ואלייר" בצרפת וכבר יצא לאור בצרפת, גרמניה איטליה ואנגליה."משאלה אחת ימינה" הפך מיד עם צאתו לרב מכר וזכה בפרס הזהב ובפרס הפלטינה של התאחדות הוצאות הספרים.
הסופר ישוחח על הרומן " נוילנד" שצועד בראש רבי המכר בארץ ועוסק במסע אל

מחוץ לגבולות הארץ, וחיפוש אחר אבות ואימהות שעזבו את הארץ בעקבות טראומה

אישית. זהו רומן שחזה את המחאה החברתית של הקיץ האחרון עוד בטרם חשבו עליה.
נוילנד נבטה בראשו של אשכול נבו לפני 11 שנה, וגם כשעבד על "צימר בגבעתיים", "ארבעה בתים וגעגוע" ו-"משאלה אחת ימינה" , הוסיף נבו לפתח את "נוילנד", ספר אותו הוא מגדיר "הספר שתמיד רצה לכתוב"."נוילנד" מתרחש ברובו בנופיה הדרמטיים של דרום אמריקה. כדי לכתוב עליהם ארז אשכול נבו תרמיל ומחברת ויצא לתחקיר של שבועיים ביבשת. בדרום אמריקה נפגש עם מכשפים אינדיאניים, טיפס על פסגות מושלגות ודלילות חמצן, וביקר בעיירות יהודיות נשכחות שחלקן אפילו לא מופיע על המפה.


מפגש עם הסופר נבו אשבול,יום שני 12 בדצמבר 2011 ,בשעה 20:00,הספרייה העירונית,רח'

שבי ציון 1,רובע ב', טל' 08-8564280.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה