גלבר פנתה ללסרי בעניין האגם במרינה


להאזנה לתוכן:

"קח את המושכות לידיך ועשה את הנדרש לרווחת התושבים! תהיה איש בשורה ותוריד את הענן הכבד תחת סוגיה זו שרובצת על תושבי המקום שנים רבות", כך כתבה השבוע חברת מועצת העיר, הלן גלבר לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. לדבריה, ראש העיר אינו החלטי בסוגיית בניית האגם המלאכותי במרינה, והיא קוראת לו לקבל החלטה ברורה

חברת מועצת העיר, הלן גלבר, פנתה השבוע במכתב לראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, בו היא מבקשת ממנו לקבל החלטה בעניין האגם במרינה. לדברי גלבר, ראש העיר הצהיר בכלי התקשורת שאם הוחלט שיהיה אגם, אז יהיה אגם. אך לטענתה, בפועל רוצים למנות ועדה שתבחן את הנושא.

"כבוד ראש העיר, מה אמורים להבין תושבי העיר אשדוד ? מצד אחד אמירה חד משמעית שקום יקום אגם במרינה ומצד שני הזמנה לבעלי עניין, גופים ירוקים ותושבי המרינה לקבל ההחלטה. למצער, איני מבינה את חוסר ההחלטיות שלך בנושא ומדוע בפורום החשיבה אתה מציין שישתתפו גם בעלי עניין נוספים ? אמנם , הכרזת השכם וערב כי התושב במרכז אך בפועל נראה כי המציאות הפוכה", כותבת גלבר לראש העיר.

בהמשך מכתבה לראש העיר, תוהה גלבר מי הם "בעלי העניין", שלדבריה אינם נמנים עם תושבי המרינה, שלדבריה סובלים מאי פיתוח האזור כבר שנים רבות.

" מגיע להם (תושבי המרינה - ע.א.) ולכלל תושבי העיר שיקום אגם  לתפארת כפי שהובטח , מה עוד שהקמתו נכללת בהסכם שנחתם עם היזמים ועל חשבונם , אני לא חושבת שעירית אשדוד צריכה לוותר על הקמתו של האגם ולוותר ליזמים על עשרות מיליוני שקלים", מסיימת גלבר את מכתבה ללסרי .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה