להאזנה לתוכן:

המדור משקיע באימונים ומקווה לנצח גם את מכבי ת"א בשבת הקרובה

 

 

 

*משה אוחיון יצא בסיום המשחק מול נתניה ואחרי הראיונות לאנשי התקשורת פגש את זיקה שביקש ממנו כסף על הניצחון. משה שאל: "כמה אתה רוצה?", זיקה אמר: "100", משה ענה לו שרק אחרי משחק שהוא מבקיע הוא נותן לו 100 ניצחון "רגיל" שווה "רק" 50 ₪. אין ספק שלזיקה יש פרמיות מיוחדות.

 

*אנשי האלונקה באשדוד עבדו ביום ראשון קשה מהרגיל. זה התחיל עם הפציעה של אחמד סבע שנחתך בשפה ופונה לבית החולים והמשיך עם עמנואל סארקי שקיבל רגל עץ ויצא גם הוא על אלונקה.

 

 

 

*ג'ון גרגורי עשה לעצמו מנהג בסיום המשחקים של אשדוד פשוט להתעכב בחדר ההלבשה, אחרי נתניה אחרי שהאורות כבר כבו ניגש המדור לחדר ההלבשה בכדי לבדוק מה קורה עם המאמן של אשדוד שלא יצא לתקשורת אחרי המשחק, גרגורי התנצל ואמר שפשוט שכח, בתמורה הוא העניק לאנשי התקשורת דקות ארוכות של ראיון.

 

*לאחר שסיים את הראיון שאחרי המשחק לתקשורת לקח גרגורי את מאמן הכושר יניב מרגוליס ונסעו לאכול במסעדה באשדוד. בתאיבון. מרגוליס אגב עוד המשיך לאחר מכן לביתו בנהרייה ועשה את הדרך הארוכה בשמחה גדולה אחרי הניצחון.

 

 

 

*לאחר רומן קצר עם סהר מ''היפה והחנון'' שי רביבו חזר למעגל הרווקים, והוא ימשיך לשבור לבבות ללא מעט צעירות מרשימות. חוץ מזה, שי נמצא בתהליך אחרון של החלמה מפציעה ארוכה מאוד, והוא מייחל לרגע לחזור למגרשים.

 

*השבוע הותקן סוף סוף מסך התוצאות האלקטרוני באצטדיון הי"א, את היום הקיצי באמצע החורף ניצלו ניסים דוק, הממונה על כל תשתיות מתקני הספורט מטעם הרשות העירונית לספורט, יחד עם צוות צרפתי מטעם החברה היצרנית להתקין את לוח התוצאות הגדול, היקר ומפואר במגרש. אחרי ההתקנה השתעשע ערן ביטון, שכנראה יהיה אחראי על התפעול השוטף בהרצת כתוביות משעשעות מה שנקרא "ניסוי כלים". בשבת מול נתניה כבר נוסה הלוח באופן חי. סמנכ"ל הרשות העירונית לספורט, ניסים דוק: "מדובר בלוח תוצאות משוכלל וחדיש במיוחד, לא התפשרנו על צרכים עתידיים ורכשנו את אחד הדגמים החדישים ביותר לרווחת הקהל וקידום הספורט באשדוד. אצטדיון הי"א מצטרף להיכל הכדורסל "הקריה" שבשניהם היום נמצאים לוחות התוצאות מהחדישים והמשוכללים בארץ".

 

 

*מ.ס אשדוד ממשיכה את מסורת עם הפנים לקהילה שלה. קבלת פנים חמה קיבלה גם השבוע את שחקני הקבוצה בביה"ס אלונים בעיר. תלמידי אלונים קיבלו את מ.ס מקושטים ולבושים בצבעים המועדון וגם קשטו את הכניסה לביה"ס עם עבודות בנושא מ.ס כל השחקנים והצוות המלווה התרגשו מאד. לאחר מכן נכנסו לכיתות וסיפרו לתלמידים על המועדון וגם הזמינו אותם למשחק הבית הקרוב. לאחר מכן חתמו להם ואז יצאו כולם למשחק קט רגל נגד נבחרת ביה"ס וכל תלמידי וצוות ביה"ס צפו במשחק, מנהל ביה"ס בירך את מ.ס אשדוד על הרעיון הנפלא לבקר בבתי הספר. המסורת  תימשך מידי שבוע שמי שמובילה את הפרויקט היא רכזת תחום והסברה ואחראית על קשרי הקהילה במ.ס אשדוד ברג'יט דוקהן.

 

*חיבוק אמיץ נרשם בין מאמן השוערים איתן חמיאל ושוער הקבוצה יוסי שקל בסיום המשחק. חמיאל החמיא לשוערו שעשה עבודה יפה ושמר על רשת נקייה.

 

 

*כמה דקות קודם לכן, גם אילייה וקלסמן העניק חיבוק לשוער יוסי שקל. אילייה נתלה על שקל, חיבק ונישק אותו. שקל בהחלט מרגיש מקובל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה