להאזנה לתוכן:

המדור שוקל להפוך למדור חיפוש קרובים ונעדרים

 

 

*מאיר טפירו לא עוזר רק לקבוצת הגברים בעיר, אלא גם לדור העתיד בנערות. בשבוע שעבר הוא הגיע למחלקה והעביר השתלמות מקצועית לנערות מכבי אשדוד. ההשתלמות התקיימה במסגרת השתלמות מקצועית למאמני ושחקניות קבוצות הנערות בהדרכתו של המנהל המקצועי אורי בן סימון. מאיר טפירו שחקנה של מכבי אשדוד העביר אימון והדריך בנושא "פיק אנד רול". שיתוף פעולה מבורך בין קבוצות הנשים והגברים בכדורסל באשדוד.

 

*כל מי שחיפש את שי האוזמן מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד ולא ממש הצליח לתפוס אותו הסיבה: שפעת קשה שריתקה אותו למיטה ולבית. האוזמו זה המדור כשיר כבר לליגה? "יעשו לי מבחן כשירות, מקסימום תמיד אני אוכל לנשום על אנשי בני השרון אולי זה יעזור".

 

 

 

*כל מי שחיפש את הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן, כדי שינסה שוב והפעם במרוקו, בן זקן נסע עם עוד רבים לטיול ולהשתתף בהילולא הגדולה שיש במדינה.

 

*עוד ג'קי בן זקן אחד: בן זקן וניר סביליה החליטו שהגיע הזמן לחפש קצת שדרוגים לקומפלקס הספורט שלהם, אז סביליה קנה כרטיס טיסה והתעופף לסין, כדי להתעדכן בכל החידושים ולהנחיתם בארץ. אם תראו כמה סינים קטנים רצים על ההליכון תבינו למה....

 

 

*אשדוד קבוצה תרבותית ולראייה: מאמן השוערים של הקבוצה איתן חמיאל, או בכינויו בקבוצה "יובל המבולבל", השיק בשבוע שעבר את ספר הילדים החדש שלו, "ספורטאי נולד", נציגים רבים ממ.ס אשדוד הגיעו כולל את החניך יוסי שקל, הקפטן משה אוחיון וכמובן המאמן ג'ון גרגורי. מדברים על הפקה שתכלול כניסה לתוכנית של אלון גל.

 

*אייטם צעיר: שחקן הנוער של מ.ס אשדוד טומי רוסנו, חגג בשבוע שעבר יום הולדת ב''סווט-סטאר''. כל החברים והחברות הגיעו לעשות כבוד לטומי הנרגש, שזכה לקבל מתנות שוות במיוחד. בשבת החברים לקבוצה נתנו לו מזל טוב נוסף עם ניצחון 1-0 על בני יהודה.

 

 

*השבוע בשעה שרוני אואט דיבר עם המדור הוא גם דאג לעשות את תפקידו בתור מפקח בעירייה ונתן כמה הוראות בקשר. איש אושכולות.

 

*לג'ון גרגורי ולעוזר המסור יניב מרגוליס יש שלוש מסעדות שהן האוהבות ביותר, הראשונה ג'אפניקה, השנייה בלאק והשלישית הספייס שבמושב אמונים. מידי שבוע הם מגיעים ונהנים מארוחה טובה. המדור רוצה להצטרף לאחת הארוחות.

 

 

*ג'וש קארטר כנראה רצה להחזיר מעט את הטעם הטוב מהמשחק הרע שלו מול ברק נתניה וביום רביעי בערב הוא נראה יוצא מטיב טעם שכמה מתוקים בידיו.

 

*המדור נפרד משי רביבו ששוחרר ממ.ס אשדוד והחל להתאמן בהפועל ת"א. עוד רביבו עוזב את אשדוד.

 

 

*שחקני מ.ס אשדוד התארחו בחמישי האחרון בביה"ס אשכול. מ.ס אשדוד ממשיכה במסורת של עם הפנים לקהילה. בחמישי האחרון המשיכו שחקני אשדוד את המסורת והגיעו לביה"ס "אשכול" בעיר. השחקנים התקבלו בכבוד על ידי הצעירים, חתמו, התחבקו וגילו שיש לקבוצה הרבה אוהדים בביה"ס. הילדים הכינו תפאורה צבעונית לקבוצה שקיבלה את הכבוד הראוי. השחקנים התרגשו, התעניינו בתוכנית הלימודים ואף הרגישו לכמה רגעים כתלמידים צעירים. שאפו לקבוצה שממשיכה מידי שבוע להמשיך ולחזק את הקשר לקהילה..

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה