להאזנה לתוכן:


!--{12600587243381}--

המדור מביא סיפורים מהמשחק בשבת, מהכדורסל ובעיקר מחכה לאח"י נצרת בשבת

 

*נפתח כמובן עם המשחק בשבת, שחקניות מכבי אשדוד הגיעו בכדי לראות את הגברים משחקים כדורגל, אורנית שוורץ, אשלי ווקר, טמיקה ג'ונסון, קורטני פאריס, נופר שלום והיו"ר נאור גלילי. הנשים הביאו כנראה מזל למ.ס אשדוד ואולי עכשיו כדי שהגברים יגמלו לנשים ויגיעו למשחקי הכדורסל.

 

*אורנית שוורץ קראה בסיום לעידן ויצמן וצעקה לעברו: "אתה רואה בסוף הגעתי", לשאלת המדור לפשר העניין, אמרה שוורץ: "עידן הוא שכן שלי (במרינה באשדוד) והוא ביקש ממני תקופה ארוכה שאגיע למשחקים שלהם, אז הגעתי והם ניצחו, עכשיו אני מצפה לביקור גומלין".

 

 

 

כאשר אשלי ווקר נכנסה ליציע הכבוד רבים מיושבי היציע לא ממש זיהו אותה, למרות התלבושת של מכבי אשדוד, חלק מיושבי הציע היו משוכנעים שמדובר באשתו של סטפן קינג. המדור נדרש להסביר שמדובר בסנטרית המצטיינת של מכבי אשדוד.

 

*בנות מכבי אשדוד התמקמו להם גבוה ביציע הכבוד, ליד היו"ר שלהם גלילי, הבנות קיבלו כסאות שמורים במיוחד להם. הכנסת אורחים.

 

*אחרון על מכבי אשדוד, רגע לפני שהגיעו למשחק בשבת, הגיעו הנשים לחגוג את הניצחון על נתניה במסעדת "התנור". המסעדה שאחראית על הכיבוד שאוכלים בהפסקות של משחקי הקבוצה, מפנקת דרך קבע את השחקניות של עדן ענבר. אולי זה הקמע לעונה המוצלחת של הקבוצה.

 

 

 

*נשאר בכדורסל, מכבי אשדוד (גברים) המשיכה את המסורת מהעונה שעברה וערכה הפנינג במקיף ח'. קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד ערכה ביום שישי שעבר הפנינג מיוחד במקיף ח' במסגרתו קיימה משחק מול נבחרת הכדורסל של המקיף. מטרת ההפנינג הייתה לקרב את מכבי אשדוד ושחקניה לקהילה. בסיום המשחק  עלו שחקני הקבוצה ליציע וחתמו לתלמידים על כדורים שחולקו.

 

*נחזור לשבת, מאיר בן גוזי ובבי פרחן אחראים דרך קבע על ההומור ביציע הכבוד, עוד לא עברו חמש דקות במשחק בשבת וכבר בן גוזי התחיל לבוא בטענות לשחקני אשדוד. פרחן לא נשאר חייב ואמר לו: "בן גוזי תכין רשימה של חילופים ואני אעביר אותה למזרחי בצורה מסודרת". בסוף אשדוד ניצחה ובן גוזי נרגע.

 

*המדור תפס את סטפן קינג לאחר המשחק מול בית"ר, המדור רצה לברר אחת ולתמיד את שמו המלא והנכון של הזר מקמרון. אז זה הולך ככה: סטפן קינג מונדו, וכל דבר אחר פשוט לא נכון.

 

 

 

*במשחק בשבוע שעבר של מכבי אשדוד מול הפועל לב השרון, ינעם אירם שחקנה של אשדוד התחיל את המשחק מעט פרוע, מה שהעלה את חמתו של רמי הדר המאמן שלקח את אירם לשיחה נוקבת אמר בסיום המשחק אחרי שנרגע: "אירם ניצח את המשחק, אבל לא היה חסר הרבה שהייתי נכנס בהתחלה ומוציא אותו מהמגרש". בלי אלימות בבקשה...

 

*עדן ענבר מאמנה של מכבי אשדוד סימן במשחק מול נתניה בשבוע שעבר תרגיל, אשלי ווקר שלא ממש הבינה מה רוצה ממנה מאמנה, הגיעה עד אליו בכדי לקבל הסברים על הסימון הלא ברור....

 

 

*שימו לב לחמוד שבתמונה שהחליט לצלם את צלמנו במשחק של הנשים, החמוד הוציא בפלאפון והנציח את הרגע, אז צלמנו הנציח אותו.

 

*אביב לביא פרשן הכדורסל של ערוץ הספורט הגיע בשבוע שעבר בכדי לפרשן את משחקה של מכבי אשדוד. לביא נהנה קפה בהפסקה. באשדוד יודעים לקבל אורחים.

 

 

 

*טל אריה פעם מאמן כדורסל והיום בעלים של חנות ספורט, הגיע בכדי לראות את קבוצתו בעבר מנצחת את נתניה. גם על אריה עברו כמה דקות של חרדה עד הניצחון המיוחל.

 

*ביום ראשון רגע אחרי שניצחו את בית"ר ירושלים הגיעו שחקני מ.ס אשדוד יחד עם קבוצת הנוער של המועדון בכדי לחנוך את המגרש החדש (והמרשים) עם הדשא הסינטטי ברובע ב'. הבוגרת גם קינחה במשחק מול הנוער שכבר במחצית היה 4-0 לבוגרת (בדש 2, מזרחי, דגו), שתי הצדדים החליטו לוותר על המחצית השנייה מפאת חוסר תחרותיות. אם נחזור למגרש החדש, אז עלותו היא 2.4 מיליון ₪, כ- 100 אלף יורו הגיעו מאופ"א השאר מעיריית אשדוד. תתחדשו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה