המאבק על השבת: 9 חברי מועצה חתמו על מכתב לקיום דיון על שינוי חוק העזר העירוני


להאזנה לתוכן:

שמעון כצנלסון שיגר מכתב לראש העיר, עליו חתומים הוא ועוד 8 חברי מועצה, בדרישה לקיים דיון על שינוי חוק העזר העירוני לפתיחה וסגירת עסקים בשבת. על פי החוק, הדיון חייב להתקיים. מהאופוזיציה רק צילקר וגלבר לא חתמו על הבקשה

חבר מועצת העיר שמעון כצנלסון, שהודיע על התמודדות לראשות העיר אשדוד, שיגר היום (ג') מכתב לראש העיר יחיאל לסרי, בו הוא דורש לקיים דיון על שינוי חוק העזר העירוני. כדי לקיים דיון מיוחד יש להחתים 9 חברים לפחות (שליש מחברי המועצה) על בקשה לדיון. 

על הבקשה לדיון הסכימו לחתום 9 חברי המועצה: 
שמעון כצנלסון נעים שומר, גרשון פלדמן, שירלי אסולין, אלון חסן, אלי לחמני, ולדימיר גרשוב, לובה בורשטיין ומשה דנינו.
לדברי כצנלסון, גם גיטרמן הבטיח לחתום על המכתב.

ראש העיר כבר הודיע לאחרונה כי הוא פועל להתוות תכנית חדשה, שתצריך את שינוי חוק העזר העירוני ושישמור על הסטטוס קוו בעיר. טרם ברור מהי התכנית עליה עמל ראש העיר, אך בשבועיים האחרונים לא בוצעה אכיפה נגד עסקים בשבת.

המכתב ששיגר כצנלסון ללסרי:

המכתב ללסרי

תגובת הלן גלבר לאי חתימתה על המכתב ללסרי:

"אני לא עובדת אצל חבר מועצה כזה או אחר שמנסה ליצר כותרות פופליסטיות ולרכב על הגל באמצעות צעדים לא ישימים שלא יכולים להשיג כלום מלבד כותרות במקומון והמשך השיסוי והפילוג. חבל שאחרי כל כך הרבה שנים במועצת העיר, ישנו מי שכל מטרתו בחיים היא כותרת במקומון והוא בכלל לא מבין איך דברים עובדים או גרוע מזה, מבין אבל בוחר בכל זאת בדרך לא ראויה לצבור הון פוליטי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה