המחאה נגד הכפייה הדתית: במוצאי שבת שוב הפגנת ענק ברחבת העירייה


להאזנה לתוכן:

אחרי שביום רביעי הפגינו תושבים בתוך בניין העירייה, בישיבת מועצת העיר, במוצאי השבת מתוכננת הפגנת מחאה נוספת. "לא רק שלא ישברו אותנו המחאה - תמשיך כי הנהלת העיר ממשיכה להתנהג באטימות", אמר גיא סער, ממובילי המחאה הציבורית נגד הכפייה הדתית יו״ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, יגיע גם מחר בשעה 19:00 לאשדוד לתמוך בתושבי אשדוד והסביבה שמובילים מאבק נגד חוק המרכולים והכפייה הדתית בעיר.


נפגש בשעה 18:45 ליד בניין העירייה.

הפגנת המחאה במוצאי השבתהדברים אמש של ראש העיר בישיבת מועצת העיר לא הרגיעו את מובילי המחאה הציבורית נגד הכפייה הדתית. להיפך, הבוקר מפרסמים ראשי המחאה כי במוצאי השבת תתקיים הפגנת מחאה נוספת ברחבת העירייה. לדברי ראשי המחאה, ראש העיר והנהלת העיר ממשיכים להתנהג באטימות, זאת למרות דבריו של לסרי כי הוא פועל להוציא לפועל מתווה שיחזיר את הסטטוס קוו לעיר.

על האירועים אמש בישיבת מועצת העיר, במהלכה קראו מפגינים קריאות לראש העיר להתפטר ולעזוב את תפקידו, קריאות שהובילו להוצאתם מיציע הקהל, אמר גיא סער ממובילי המחאה: "ליבי ליבי עם אותם פקחים שאף אמרו לי "בארבע עיניים" שלצערם הם מחוייבים לבצע עבודה זו למרות שהיו מעדיפים לפעול עבור הציבור ולא נגדו. בהמשך הגיעו שוטרים - לא יודע מי הזעיק אותם אך מסתבר שתושבים הם עבריינים, שכחו כנראה שזהו הבמה היחידה בה יכול הציבור להגיד את דברו וזו וזכות התושבים להיות שם".

על הדברים שאמר ראש העיר בישיבה, אמר גיא סער לאשדוד נט: "ראש העיר אומר שהוא פועל להשגת מתווה, אך במקביל הוא שולח פקחים שמעלים דרגה את האכיפה נגד העסקים. את מי בדיוק ראש העיר רוצה לרצות?"

במוצאי שבת הם מתכננים להפגין (לאוונט האירוע בפייסבוק) שוב ברחבת העירייה, וקוראים לציבור להגיע למחות נגד הכפייה הדתית באשדוד. "חברים, לא רק שלא ישברו אותנו, המחאה תמשיך כי הנהלת העיר ממשיכה להתנהג באטימות, בפלפולי מילים וברדיפה מול התושבים שרק רוצים זכויות בסיסיות! למרות שאנו "מסומנים", לא נפסיק, כיוון שאתם התושבים ואמונה בצדקת הדרך היא הדלק למאבק הזה שאין צודק ממנו!!!"

בבוקר שבת, כפי שדיווחנו מוקדם יותר, מתוכננת הפגנת תמיכה גם בביג פאשן באשדוד, אליה צפויים להגיע רבים מכל רחבי הארץ. 

ההזמנה להפגנה שהוציאו ראשי המחאה:

ההזמנה להפגנה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה