הניסים והעוצמה הנשית של מגי

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d6235a6f-7e07-486b-b407-0098342e0848','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d6235a6f-7e07-486b-b407-0098342e0848','/dyncontent/2024/3/19/08f1124b-66b0-4b70-8f17-5dd7ae679819.gif',17617,'מכבי אסתטיקה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d6235a6f-7e07-486b-b407-0098342e0848','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

מגי מן (55) מאשדוד היא מדריכה למודעות עצמית, מנחה אנשים (בעיקר נשים) בליווי צמוד אל האושר האבוד במסע ותהליכים לפגוש את האושר שאיבדו בדרך. יש הרואים בה כפסיכולוגית רוחנית עם כלים פרקטיים לעבודה אישית ופנימית. היא מקיימת מפגשים בקבוצות ובאופן פרטני ומראה הסתכלות אחרת על מצבים ועל החיים, מעניקה ארגז כלים להתמודדות ואפילו עוזרת לאנשים להירפא ממחלות קשות כשהיא בעצמה מיומנת ועברה תהליכים אישיים מדהימים

כשמגי מן הייתה בת ארבע, היא עברה חוויה טראומטית, האשימו אותה בילדותה שהרגה ילד על ידי כך ששפכה עליו מים רותחים והוא נפטר לאחר 3 ימים. מאז המשפחה שלה שלא ידעה להתמודד עם המקרה, העבירה אותה לאומנה עד שהחליטו לעלות לישראל אולם רגע לפני שעלו למטוס, נשך אותה כלב גדול ברגלה כשהיא רק בת חמש וחצי. אשפזו אותה, עברה ניתוח וגדלה בבית חולים שיקומי לאחר מכך שהתה בשיקום בבאר שבע בבית החולים סורוקה עד גיל 12, רוב הזמן לבדה.

בזמן הנשיכה, היא מספרת שעברה יציאה חוץ גופית. "הרגשתי שאני יוצאת מהגוף וראיתי עצמי שרועה על הרצפה עם הנשמה שלי מלמעלה. הבנתי שאני בוחרת לחיות, השתוקקתי לגדול עם האחים שלי ושם התחיל הקטע הרוחני.

כל הזמן הזה, כמעט ולא פגשה את בני משפחתה. הוריה וארבעת אחיה נידו אותה ושמו עליה מעין אות קין, אולי אפילו התכחשו לקיומה, ילדה קטנה עם צורך וחוסר במשפחה, באהבה... היום כמטפלת ואולי מאז ומתמיד היא לא באה בטענות כלפיהם אלא לקחה את חייה בשתי הידיים, עשתה בחירות מסוימות ובעצמה יצרה מהפך
"הרגשתי כמו יוסף שהאחים נידו אותו, שזרקו אותו לבור ומכרו אותו למיצרים שהאשימו אותו בכל מיני עלילות... ולבסוף הגיע להיות משנה למלך", אומרת מן.

מגי מן. אלבום פרטי
חוכמה רכשת, מה חסרת?
רק בגיל 12 ניסו לשלבה במערכת החינוך, לאחר שחזרה לבית הוריה, אולם היא מעולם לא למדה במסגרת חינוכית, עלתה לישראל ולא הכירה את השפה כך שרוב הזמן שהתה בבית הוריה. הסקרנות שלה הביאה אותה לקרוא ספרי קודש מארונו של אביה, וכך הייתה לומדת ומפרשת את רש"י  מאז שהבינה כי יש לה מהות אחרת, שקדה וחקרה דרך הספרים והתודעה האלוהית על חיפוש האושר וכיצד ניתן להגיע אל אחד כזה שלא תלוי בשום דבר ובאף אחד.

מזה כ- 20 שנה שמן עוסקת בהדרכה וישנם אנשים רבים שהגיעו אליה לשיחה אישית או בקבוצה והפכו למשפחה חדשה עבורה, עוצמתית, אוהבת וגדולה. החיבור אליה הוא כמעט מיידי. היא מהנשים הללו שמסתכלות בתוך העיניים, שמרגישות, מקשיבות, מחבקות ומכילות. יש לה ניסיון חיים וידע עצום ודברים שמלווים אותה לאורך כל הדרך. היא מסתמכת על שאילת שאלות ישירות ועמוקות ולא נותנת למטופלות שלה לברוח מתשובה כנה, קודם מול עצמן ואחר כך מול הסביבה שלהן.
נותנת הכוונה וייעוץ. אם רוב האנשים נוטים לעבוד על "אוטומט" ולהשיג לרוב את אותן התוצאות, היא מראה להן דרך אחרת ומשם זה מביא להתנסויות חדשות שלרוב משנות חיים.

"הבורא נתן לאדם אפשרויות בחירה. אנחנו לא רובוטים ויכולים בכל רגע נתון לבחור את הסביבה והאנשים... עוד לפני שאנחנו נולדים, הנשמות שלנו בעולם בוחרות את הדרך. זה שאנחנו שוכחים... הכל צפוי ורשום ברובד הנשמתי והאפשרות נתונה להרוס או לבנות", מסבירה מן.
עם אחת מהקבוצות של מגי
מגיעים אליה אנשים שלא מצליחים להתגבר על מחלות, עם קשיים במערכות יחסים במשפחה, בזוגיות ועוד. בעולם שלנו, בו כולם במרדף אינסופי אחר האושר, היא עונה שהוא נמצא במקום שבו איבדנו אותו. היא מאוד רוחנית, מחוברת לעקרונות הקבלה, הרמב"ן ואחרים ומנגד מאוד מחוברת למציאות, לתלאות היום יום, ליחסים של אדם בתוך החברה והמקום בו הוא חי.

היא מתארת את חיי האדם לפי יש מצבים נפשיים. עוברת עם מטופלים על הנפש ומסבירה שהיא מתחלקת ל70- פרצופים, פנימיות האדם כפני החברה, 70 מצבים נפשיים שכל אחד מהם עובר סריקה. אם זה מחוזק ממשיכים הלאה לדבר הבא, למקום שבו זה לא עובד. אם אדם למשל מצליח מאוד בתחום העסקי ומתקשה ברגשי היא שמה איתו את הדגשים במקום שהוא רוצה לשפר.
אלבום פרטי, יחד עם חברות הקבוצה
בגיל 12 הריפוי הצליח וחזרה הביתה, ניסו לשלב אותה בבית הספר... הכניסו אותה ללא השכלה לכיתה... קראה את הספרים של אביה וקוראת ספרי תורה... כל הזמן ברוח הקודש מבינה את ה'סוד', היה לה צימאון ללמוד, לקרוא.. קראה את ספרי הקודש של אביה...לאט לאט מרוב הצמאון הייתה לה תחושה שהיא מבינה את הרש"י, שמשהו מתחבר והבינה דרך הספרים הללו את, למשל ספר מסילת הישרים הייתה מבינה מה זה באמת, מה כלל חובתו של האדם בעולם הזה, משמעות החיים, מה המשמעות של דברים...

מן מצליחה להבין מעבר לשפה דברים דרך אנרגיה, למדה ארמית ואת ספר הזוהר... היכולת הזו נשארה לה פתוחה. רוח הקודש עזרה לה להבין דברים. הבינה למה דברים קרו לה, בני המשפחה לא ממש התחברו אליה, התייחסו אליה כמו עוף מוזר.
מגי מן. צילום: חן בוקר
היא נישאה בגיל מאוד צעיר (קצת לפני 16) כמקובל בעדה הגיאורגית לאדם זר ב'שידוך' עליו שלמו הוריה כ- 80 אלף ₪ ולאחר זמן יחסית קצר עם משפחתה עברה להתגורר עם בעלה באשקלון וילדה שלושה ילדים. לא היה לה טוב במערכת היחסים עם בעלה.
"התקשרתי לאמא שלי בסתר מהחדר והיא אמרה לי: "על גופתי המתה את לא חוזרת, את לא עושה לי את הבושות האלה. אם את עושה לי את זה אני מתאבדת".
יש לי כוח סבל גדול. שתקתי 20 שנה, הבאתי 3 ילדים. יום אחד בהיר אחי קרא לי לבוא לבית החולים, אמרו שאמא חלתה במחלה בכל הגוף כשהייתה בת 62, ישבתי על המיטה שלה, שמה לי את היד על הראש וביקשה סליחה ומחילה. אני יודעת שסבלת, תבטיחי לי שתסלחי לי, תקומי ותתגרשי, אין לך למי יותר לעשות חשבון. אמרתי לאמא שלי שאני מוכנה לסבול עוד 20 שנה רק שתחיה".

כעסת על אמא שלך? מה עשית בסוף?
"לא כעסתי מעולם כי ידעתי שזה התהליך שאני צריכה לעבור בעולם הזה. היה לי רק צער על החיסרון, שלא למדתי, שלא הכירו בי, לא הזמינו אותי לאירועים, שלא הרגשתי חלק מהמשפחה.
מעולם לא היה לי אופי שיפוטי, להפך, הייתי מוכנה לעשות הכל כדי שיאהבו אותי. בשבעה הודעתי למשפחה שלי ולבעלי שאני מתגרשת ממנו. הוא היה שקט אבל סבלתי מאמא שלו. לא היינו נשארים גם היום בדיעבד כי זו הייתה הדרך שלי".
מגי מן. צילום: חן בוקר
כשהייתה בת 35 התגרשה עם 3 ילדים גדולים. לקחה פיצוי מהעבודה, שכרה דירה באשדוד, עברה תקופה כלכלית קשה, האבא שלהם לא הכיר ולא שילם דבר. יתרה מכך, הוא לא הסכים לתת לה גט, רק בתנאי שהחובות יהיו עליה. היא נחשבה למוגבלת באמצעים, בלי חשבון בנק, צ'קים, עבדה במשק בית, חנות בגדים, וחיה עם ילדיה מהיד לפה בלי השכלה. יום אחד בלשכת העבודה הציעו לה להצטרף לתוכנית של 10 שנות לימוד. התחילה להגיע ללימודים במתנ"ס עוזיאל, הכינה שיעורי בית והייתה כולה בהרגשות, נרשמה לעוד 12 שנות לימוד, עשתה בגרויות- 21 יחידות, אמרו לה שהייתה מאוד חכמה. היה בה צימאון לידע, כל הזמן שאפה ללמוד עוד ועוד... רצתה ללמוד פסיכולוגיה, לעזור לאנשים וילדים... הציעו לה ללמוד רוחניות והיא מצידה לא ידעה אפילו מה זו המילה הזו ומה המשמעות שלה.

נתנו לה מספר טלפון של יוסי לוי מבני דרום המכונה בשם ז'וז'ו. ללא צ'קים/ חשבון בנק אמר לה לבוא אליו ושיעזור לה. מורה מדהים שנתן תחושת אבא וקבוצה שעטפה באהבה ונתנו תחושה של משפחה.

שם התחיל המסע הרוחני שלך למה שאת עוסקת כיום?

"עברתי טרנספורמציה, שינוי תבניתי פנימי. התעמתי עם פחדים פנים מול פנים, בהתמודדויות ולא בבריחה. היקום דואג להפגיש אותנו עם הפחדים, פחד מגברים אלימים ושתלטנים, פחד ממצב כלכלי. עברתי חוויות והסכמתי לאפשר ליקום ולרוח לעשות לי ריפוי תוך כדי החוויה. ראיתי את הפחד מול העיניים ואפשרתי לעצמי להתמודד איתו. התגברתי דרך החוויה, עברתי משוכה והייתי המנהיגה של החיים שלי. פגשתי את כל 70 השדים שבתוכי וניצחתי את הכל. כל מה שנשאר לי זה להעביר את זה הלאה".

הפחד ממחלת הסרטן וריפוי אנשים שחולים במחלה

המחלה הכי קריטית בגנים במשפחתה של מן היא מחלת הסרטן. אמה ודודותיה נפטרו זו אחר זו מהמחלה תוך זמן קצר יחסית והיא מצאה עצמה פוחדת שמא תגיע אליה.
"סיפרתי למורה שלי שאני פוחדת שזה יגיע אליי... עניין אותי לרפא את עצמי מהגן הזה. למדתי איפה סרטן מתפתח בגוף, כשהוא היה מדבר על זה הייתי מקיאה דם. עברתי ריפוי דרך מילים, דיבור וצלילים. עברתי ריפוי עצמי במשך 7 שנים, אם אי פעם הייתי נשאית אני יודעת שאני נקייה מזה. מאז כל חולות הסרטן שהגיעו אליי – אני עובדת איתן לעשות עבודה פנימית".

יש משפט אחד שהיא משתמשת בו כתרופה פלא- 'מקום כואב זה מקום שהאור לא עובר בו', מעין סימן שיש חסימה- איזשהו פחד או רגש. היא פיתחה שיטה ייחודית לה ואיתה היא יודעת לעלות על הגורם למחלה ולזהות את זה. לצד הטיפול הקונבציונלי, היא מלווה ונצמדת אל המטופלים שלה.

כיום יש לה 7 קבוצות. האחת בת 16 שנים שנפגשות אצלה בבית, קבוצה טיפולית שאיתה היא עובדת  על ריפוי בעזרת השיטה שפיתחה כאמצעי לאבחן בעיות בכל התחומים, בזוגיות, פוריות, מחלות. הרוב מגיעים בגלל מצבים ומצוקות ונשארים כדי לעבוד גם על הדברים הקטנים שבחיי היומיום.

יש עד 15 אנשים בכל קבוצה וכל ערב מגיעים אליה אנשים הביתה. הם נפגשים בשעה 19.30 אל תוך הלילה עד חצות בערך. המפגשים מתחילים במוזיקה, מדיטציה ואז מתחברים... לא פותחת את הסדנה בלי לקרוא את אגרת הרמב"ן שמרכזת את כל התורה על רגל אחת. לאחר מכן כל שיעור לפי האנרגיה, הרבה סביב החגים, הרבה פסיכותרפיה על פי חוכמת הקבלה, לפי ספר הזוהר. בקבוצה הם עושים סופי שבוע ופעילויות ביחד. אחווה גדולה של נשים, ויש גם מספר קטן של גברים. קבוצה מקודשת, מקבלת באופן פרטי ויש לה תלמידות בכל הארץ. מטפלת בזוגות, חיילים, זוגות, רווקות שלא מצליחות להיכנס להריון ועוד.

מן נותנת טעימות של לימוד, על משמעויות החגים למשל. התורה בפנימיות האדם... לאחר שלב הלימוד (עד שעה 23.00 בערך) עוברים לשיתופים ושאלות בקבוצה. מדברים על פחדים והתמודדויות.
באחת מהפעילויות עם הקבוצות
גם על מה שקורה כיום בעיר אשדוד יש לה השגה רוחנית:

"הגענו לתקופה מאוד משמעותית בהיסטוריה. תקופה מכריעה לגבי דור העתיד שלנו. הדברים שקורים עכשיו הם פני הדברים לדור הבא. כתוב על זה... אנו נמצאים בעידן שנקרא "הגלות האחרונה" ותחילתה של גאולה. גם מזג האוויר קשור לאנרגיה. מלחמת האחים, הדתות, כל זה מעיד על שהגענו לתקופה שבה אם לא נדע להבין את הסוד של המשמעות הרוחנית, מה הכוחות והיכולות שלנו להבין ולתקן את מה שקורה יכול להיות קיצוני לכאן או לכאן. יש למקרה הזה אפשרות להיות אור גדול של גאולה. אם תהיה חברה ברמת מודעות גדולה שייקחו על עצמם אחריות על דברים יהיו לזה הרבה מאוד השלכות. אנשי רוח מבינים למה הדברים הללו קורים, בהחלט יכולים לשפר את פני המצב על ידי לקיחת אחריות אישית כמו לדוגמה – האחריות שאני לוקחת על הדברים הנעשים בחוץ, בדיוק כמו איפה שאני מול האחים שלי. בזוהר כתוב אין האדם רואה אלא דרך עיני נפשו.
לא מסתכלים על העולם דרך עיניים אחרות- זה משאיר מתוסכלים כי לא מבינים. מה יש לי לעזור לחברה ברמה הפרטית? איפה זה פוגש אותי? האם גם אני במלחמה עם האחים שלי? להסיר טינה, כעס, לשחרר ולסלוח ולהבין שכל הרעות שבאים בעולם- בשביל תיקון ישראל נבנה העולם וכל העולם סובל לצורך כך."

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e6ca0917-4cd9-47a9-86db-efc19f42f11c','/dyncontent/2024/4/18/cb46861c-40a3-4bc9-b354-4e7ed0617ae4.gif',17784,'ביג תדמית אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e6ca0917-4cd9-47a9-86db-efc19f42f11c','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e6ca0917-4cd9-47a9-86db-efc19f42f11c','/dyncontent/2024/4/12/5a942a28-5c63-409d-b765-2db1b8e6f2c5.jpg',17748,'תיירות אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15]]);})
 
$(function(){setImageBanner('124412fa-23d4-4d72-b3b4-2d110132acb5','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,false,19242,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה