הפוסט הבוער של ראש העיר בפייסבוק בנושא השבת - ענו לנו בסקר אשדוד נט


להאזנה לתוכן:

מאות תגובות של תושבים לפוסט שהעלה אמש ראש העיר בעמוד הפייסבוק שלו - אחרי שלושה שבועות של שתיקה בנושא. רבים מהמגיבים דרשו תשובות ברורות לשאלות, שרבות מהן נותרו פתוחות - לאיפה צועדת אשדוד? מקורביו טוענים שהוא מתכוון להחזיר את המצב לקדמותו, קרי לא יהיו פעולות וקנסות לעסקים בביג ובסטאר סנטר . אחרים טוענים שהפוסט לא מבהיר זאת.
ענו על סקר אשדוד נט - האם מתגובת ראש העיר אתם מבינים שהמצב והשקט יחזרו לקדמותם מלפני כשלושה שבועות?

צילום מסך מעמוד הפייסבוק של ראש העירכפי שדיווחנו אמש, ראש העיר התייחס לראשונה אחרי שלושה שבועות לנושא הכי בוער בעיר שהוציא אלפי לרחובות - השבת. בפוסט של לסרי, אותו הבאנו במלואו גם כאן באשדוד נט, הוא פונה לתושבי העיר וכותב:
"עירנו אשדוד הייתה ותמשיך להיות דוגמא ומופת לחיים ביחד של מגוון תושביה. אשדוד היא ביתם של חילוניים, חרדים, חובשי כיפה סרוגה ומסורתיים, של צעירים ומבוגרים, וותיקים ועולים מכל התפוצות. 
עיר שהרב-תרבותיות שלה הינה גם סוד עוצמתה ויופיה".

בהמשך הפוסט מציין ראש העיר כי לצערו, התפתחויות חדשות בחיי העיר, הובילו להפרת האיזון בעיר:
"למרבה הצער, ההתפתחויות חדשות בחיי העיר בשנים האחרונות הובילו להפרת האיזון הזה באופיה של השבת באשדוד, ואני נחוש להשיב את המצב על כנו ולהחזיר את העיר לשביל הזהב ולשקט הפנימי המאפיין אותה, תחת הפשרות וההסכמות שהיו מקובלות בעבר".

בהמשך כותב ראש העיר כי הוא מגנה ניסיונות של פוליטיקאים שמנצלים את המצב על מנת לזכות בקולות.

הפוסט המלא של ראש העיר

הפוסט של לסרי זכה תוך זמן קצר למאות תגובות של תושבים, רבים מהם ציינו כי ראש העיר כתב הרבה, אך לא אמר כלום. רבים תהו על איזה התפתחויות דיבר ראש העיר בשנים האחרונות, והאם התפתחותה של העיר צריכה לצער?

בין מאות התגובות היו גם תגובות חיזוק לראש העיר, ודיונים בתוך תגובות שנכתבו בנושא הכי בוער בעיר.

מקורביו של ראש העיר טוענים שהכוונה שהמצב יחזור לקדמותו הוא שיפסקו הפעולות נגד העסקים הפתוחים בביג ובסטאר סנטר תוך זמן קצר.

הציבור הרחב חלוק בדעותיו - האם לכך התכוון ראש העיר?

כך או אחרת, יש להמתין ולראות האם גם השבת צפויים עסקים ברחבי העיר לקבל התראות וקנסות? האם הדוחות לעסקים ימשכו עד ששיימצא הפיתרון (המשפטי/פוליטי) למצב אליו נקלעה העיר בשבועות האחרונים או להפך?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה