מזכיר הבד"ץ רבני הקריות, מי שיזם את מכתב הרבנים לראש העיר, בראיון לאשדוד נט (האזינו)


להאזנה לתוכן:

יצחק מאיר קונופניצקי, מזכיר בד"צ רבני הקריות – הגוף הרבני הדומיננטי בעיר בראיון לאשדוד נט מסביר מה רוצים החרדים ומהו הסטטוס קוו בעיניהם (רמז: לא סגירת כל העסקים), וגם מה אמר קונופניצקי על דרישה של החילונים לבצע אכיפה גם בעסקים מתחת לבניינים ברובע ז'. מחר יתכנסו הרבנים באשדוד על מנת לשקול את המשך צעדיהם מול ראש העיר

כתב אשדוד נט ראיין את מזכיר בד"צ רבני הקריות - כך נשמעה השיחה:

יצחק מאיר קונופניצקי, מזכיר בד"צ רבני הקריות – הגוף הרבני הדומיננטי בעיר שלח מכתב לחברי המועצה "מבירור מקיף שערכתי אצל גורמים עירוניים עולה כי בשבת האחרונה – השבת השלישית מאז פרוץ מאבק השבת לא חולקו דוחות במרכז הביג אלא התראות בלבד" ,כותב קונופניצקי ומאשים:"ראש העיר ממשיך במצג שווא של חלוקת התראות אך אינו פועל באמת לאכיפת החוק במתחם".

עוד נכתב: "ראש העיר ממשיך בכך בהתעלמותו מהדרישה הנחרצת של רבני העיר, כפי שעלתה בהתכנסותם ובמכתב אותו שלחה מזכירות הבד"ץ לראש העיר לפי בקשת הרבנים, שמשמעה אחת: אכיפת חוק העזר בכל העיר כולה מבלי לחלק בין שטח אחד למשנהו.."

קונופניצקי ממשיך וכותב במכתבו לחברי המועצה החרדים: "אני קורא לישיבה משותפת של חברי המועצה יחד עם עו"ד אורי ישראל פז, הרב יצחק גולדקנופף והרב יונה ארליך, בה נדון במהלכים המתקדמים ככל שישנם ובדרכי הפעולה הנדרשים לעת זו מול ראש העיר וצוותו. מוצע בזאת לקיים את האסיפה ביום חמישי הקרוב".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה