תנועת "ישראל חופשית" תממן קנסות עבור בעלי עסקים שיפתחו בשבת


להאזנה לתוכן:

התנועה תעלה לאוויר היום (ראשון) קמפיין מימון המונים בכדי לתמוך בבעלי עסקים ברחבי הארץ שיפתחו את העסק שלהם בשבת וייקנסו על כך, במחאה על הגברת האכיפה בשבועות האחרונים בעקבות חקיקת חוק המרכולים

ביג

חוק המרכולים שנחקק לפני כשבועיים הוציא אלפי אנשים לרחובות באשדוד ובערים נוספות, שמוחים כנגד הקנסות שמקבלים בעלי עסקים הפתוחים בשבת.

 על רקע זאת תנועת ״ישראל חופשית״ יוצאת בקמפיין חדש לגיבוי בעלי המרכולים שפותחים את עסקיהם בשבת. במסגרת המהלך התנועה מתחייבת לממן את הקנסות שיקבלו בעלי המרכולים עד לבחירות המוניצפיאליות הקרובות באוקטובר.

 לצורך כך תפעיל התנועה, יחד עם אלפי תומכיה, קמפיין מימון המונים אשר יקרא לציבור לאחד כוחות ולגבות את פתיחת העסקים, במקביל להחרפת המאבק ביישום חוק המרכולים ובהמשך לביטולו.

 מנכ"ל תנועת ישראל חופשית אורי קידר: "רוב מוחלט של הציבור הישראלי רואה בחוק המרכולים הסלמה חמורה בנסיונות של מיעוט קטן לכפות את אורח חייו על רוב הציבור הישראלי. עד לבחירות הקרובות, שבהן אנו בטוחים שכל ראש עיר שלא יגן על השבת הישראלית הייחודית לעיר שלו ימצא את עצמו מודח, בכוונתנו לתמוך בבעלי העסקים ולגבות אותם. לא נאפשר למיעוט להכתיב את גורלה של השבת הישראלית, גם אם חברי כנסת רבים בגדו בציבור שאותו הם מייצגים ותמכו בחוק השערורייתי הזה."

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה