כמו קנדל וקיילי: על מה תבזבזו את דמי החנוכה?


להאזנה לתוכן:

תיק עם צ'ארם מהקולקציה החדשה של קנדל וקיילי ג'נר או משחק הפלייסטיישן פיפא 18? הנה כמה רעיונות איך לבזבז את דמי החנוכה

בין הסופגניות המתוקות ללביבות השמנוניות חנוכה ידוע גם כחג בו אנחנו מקבלים במתנה כסף. אז על מה הכי כדאי לכם לבזבז את דמי החנוכה?

קולקציית התיקים של קנדל וקיילי

קנדל וקיילי ג'נר, האחיות הקטנות לבית קרדשיאן, משיקות קולקציית תיקים לחורף 2018, הכוללת מבחר רחב של תיקים וכן צ'ארמים לתליה על תיק. מדובר באמירה אופנתית צבעונית ומעניינת המתכתבת עם הטרנדים שכבשו את עולם האופנה ביניהם: שימוש בפרווה מלאכותית, דפוסי בנדנה אולאובר, תיקי מראה בוהקים בכסף מטאלי, מוטיב העין, שילובי פייאטים ועוד. את הפריטים תוכלו למצוא ברשת חנויות SHOW/OFF. תיקים וארנקים החל מ 280 שקלים, צ'ארמים החל מ 150 שקלים. 

הקולקציה החדשה של קנדל וקיילי. צילום: אסף לוי

 

פיפא 18

משחק הכדורגל הפופולרי בעולם מגיע בגרסה חדשה ומשופרת. גרסת 2018 למשחק הכדורגל המטשטש את הגבולות בין העולם המציאותי לעולם הווירטואלי ומפיח חיים בשחקנים, בקבוצות ובאווירה בעזרת טכנולוגיה חדישה המביאה את תנועות השחקנים באופן מציאותי ומערכת אנימציה חדשה המציעה רמה חדשה של תגובתיות. את המשחק ניתן למצוא לקונסולות פלייסטיישן 3 ופלייסטיישן 4, וכן ל Xbox. מחיר החל מ 180 שקלים.

פיפא 18. יח"צ

שיגעון הסליים

את הג'לי הדביק ששיגע את כולם תוכלו להכין לבד בבית, או להסתמך על ערכה בטוחה לשימוש מבית דיאמנט. הערכה כוללת: כף פלסטיק, כפית ערבוב, כוס מדידה, אבקה להכנת הסליים, צבעים, דבק וכמובן – הוראות הכנה. את הערכה ניתן למצוא בסגנונות שונים, החל מסליים חלל, אוקיינוס, הר געש וגם סליים של פיות. טווח מחירים: 30-50 שקלים.

סליים חלל מבית דיאמנט. יח"צ

 

סמרטפון חדש

אם ממש התפנקתם בדמי חנוכה שווים, אתם יכולים לרכוש לעצמכם את ה iPhone X החדש שמחירו מתחיל ב 4,000 שקלים, או להסתפק בסדרת הסמרטפונים החדשה של Nokia שמתחילה ב 600 שקלים.

 

אפשר גם ספר

ממחברת סדרת רבי המכר "יומני החנונית" מגיעה סדרת ספרים חדשה, שהראשון שבהם "ההרפתקרעות של מקס קרמבלי גיבור הלוקר" מספר את סיפורי של מקס קרמבלי, שצריך להתמודד עם המקום הכי מפחיד שאי-פעם היה בו: חטיבת הביניים סאות’ רידג’. גם כוכב הרשת GUY TV מתמודד עם גיל הנעורים בספר "המדריך להישרדות" - איך אפשר לשרוד את גיל הנעורים, שהוא גיל נורא - גיל של ילדים אידיוטים, קבוצות מוזרות בווטסאפ וספינרים.

מתמודדים עם גיל הנעורים בספרים חדשים. יח"צ
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה