גם השנה זוכה אשדוד ב- פרס ניהול כספי תקין לשנת 2016


להאזנה לתוכן:

אתמול התייצבו גזבר העירייה עודד לוי ונציגי אגף הגזברות, בבנייני האומה בירושלים, על מנת לקבל מידי שר הפנים הרב אריה דרעי פרס על ניהול כספי תקין לשנת 2016 בשמו של ראש ראש העיר. גם השנה זוכה אשדוד בפרס החשוב, המעיד על עמידה בעשרות פרמטרים כלכליים וניהוליים, והיא עושה זאת כבר למעלה משנים עשר שנים ברציפות.

עיריית אשדוד

גזבר העירייה מר עודד לוי כבר מורגל בטקסים ואתמול הוא השתתף, יחד עם צוות ממינהל הכספים, בטקס הרשמי המעניק לרשויות המקומיות בישראל פרסים על ניהול כספי תקין. כבר למעלה מעשור שאשדוד זוכה בפרס היוקרתי כאשר מר לוי עושה זאת ברציפות מ 2009, ובכל פעם גאה מחדש על צוות הגזברות והכספים של עיריית אשדוד ושל מנהלי היחידות העירוניות המנהלים את תקציבם בתבונה וביעילות.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי פירגן מאוד לגזבר ולעובדי הגזברות ותחום הכספים של העירייה, על הביצועים ועל היעילות בניהול תקציבי העירייה ושיבח אותם גם על עבודת ההכנה לקראת העברת התקציב לשנת 2018.

אתמול, בטקס שנערך בבנייני האומה בירושלים, במעמד שר הפנים הרב אריה דרעי, קיבלה עיריית אשדוד את פרס הניהול הכספי התקין לשנת 2016. פרס ניהול כספי תקין מוענק לרשויות שעמדו בכל הקריטריונים שקבע משרד הפנים ובהם עמידה במדדי ביצוע, חיסכון ויעילות, ניהול תקין של מערך הכספים, טיפול בהנחות הארנונה, במחיקת חובות ובתמיכות, בבחינת הגרעון/עודף התקציבי, טיפול במכרזים, מכרזים ואיוש משרות, מינהל תקין של התאגידים העירוניים, רישוי עסקים והטיפול בחירום.

תקציב העירייה לאותה שנה עמד על כמיליארד וחמש מאות מיליון ₪, כאשר העירייה עומדת כאמור בכל הפרמטרים הנ"ל ואף סיימה את שנת 2016 בעודף כספי מצטבר של כ - 33 מליון ₪. "פרס ניהול כספי תקין ניתן לרשויות שעמדו בכל הקריטריונים ואני שמח שבכל שנה אנחנו עוברים אפילו את הרף שקבענו לעצמנו בשנה קודמת כך שכל הזמן אנחנו במגמת עלייה" אומר הגזבר ומציין כי "קבלת הפרס היא תוצאה של עבודה תקינה וניהול נכון של כל יחידות העירייה, בהתאם להנהגתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי, תוך שאנו שומרים מצד אחד על איזון תקציבי וניהול תקין, ומאידך משפרים באופן תמידי את מדד הביצועים העירוניים".

בעירייה משבחים את עבודת הגזברות ואת ראשי המינהלים ומנהלי היחידות השונות שמנהלים את המערכות העירוניות בתבונה ובאחריות רבה, תוך הקפדה על כללי המינהל התקין ומבלי לסטות מתוכניות העבודה ומאיכות הביצוע. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בירך את כל העושים במלאכה, והדגיש כי "העבודה המוצלחת של הגזברות מאפשרת לנו להגשים הלכה למעשה את תוכניות העבודה שלנו בקצב ובאיכות הנכונים".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה