להאזנה לתוכן:

אחרי הבונקר של פ"ת יוצאים בשבוע הבא לבלומפילד

 

 

*נפתח בשבת האחרונה, רגע לפני שהוא עולה למשחק של קבוצתו, הסב ג'ון גרגורי את המדור לניצחון כמה שעות קודם של קבוצתו האהובה (אחרי אשדוד) טוטנהאם נגד ארסנל בדרבי הלונדוני. גרגורי חשב שהניצחון של הקבוצה האנגלית יהיה סיפתח טוב למשחק של אשדוד, טעה.

 

*עוד באותו משחק, עידן שריקי שמסקרן את המדור בכל מה שקשור למספר שעל גבו עלה כבר משחק שלישי ברציפות עם המספר 10 על גבו, בגלל אותה בקשה של יגאל אשכנזי, אולי אחרי שלא כבש כבר שני משחקים ברציפות יחזור שריקי למספר 14.

 

*ובאותו עניין, דודו דהאן פקד בדרך קבע את יציע הכבוד של אשדוד שלידו סקאוט של גנק הבלגית שבא להתרשם באופן כללי מכל מיני שחקנים בשתי הקבוצות. הסקאוט של גנק התרשם לפחות על פי החצי הראשון ממספר 10 של אשדוד, הלוא הוא עידן שריקי, המדור חושב שאם שריקי היה חוזר למספר 14 הוא היה מתרשם יותר.

 

 

*נחזור שוב למאמן האנגלי של אשדוד שלפני המשחק בשבת התייצב במהלך השבוע במסעדת "ספייס" שבמושב אמונים בכדי להגיד מזל טוב לליזה ללוצשווילי.מסתבר שהבחורה חגגה יום הולדת ולגרגורי לא הייתה שום כוונה לפספס זאת. הוא הגיע מיד בתום האימון חמוש בזר פרחים גדול והעביר שעתיים של מינגלינג עם 300 אורחים נוספים שהגיעו לאחל מזל טוב.

 

*אחרון על גרגורי המאמן האשדודי, מחפש קונה ללוחית הרכב שלו אותה רכש בסכום סמלי של 44 אלף פאונד.... מי קופץ על המציאה של האנגלי?


*דוד רביבו החליט לפנק את  האישה אביגיל, וקנה לה סובארו טרייבקה B9 לבנה, דנדשה  מהניילונים... עכשיו היא ובייבי טליה יחרשו את קו אשדוד - ב"ש בסטייל. שאפו.

 

 

*נעבור לכדור השני של העיר, הכדור הכתום. עופר ברקוביץ' חגג ממש בשבוע שעבר אחרי הניצחון על ברק נתניה יום הולדת 45. אחרי המותחן הלא קטן הוא סינן אל עבר היו"ר יצחק גבאי: "עכשיו אני יכול לחגוג יום הולדת כמו שצריך".

 

*ונישאר בימי הולדת במכבי אשדוד, ג'וש קארטר הזר של מכבי אשדוד חגג בשישי האחרון יום הולדת וחברו הקרוב עומר גיזנבורסקי הפתיע אותו במסיבת הפתעה "בסוהו" בראשל"צ. עומר ארגן לו כמה חברים כולל קטיה מלהקתה המעודדות של הקבוצה, קארטר היה מופתע מאד.

 

*במשחקי הבית הקרובים של מכבי אשדוד כדי להעיף מבט אל עבר מרומי היציע, שם תמצאו ככל הנראה את הכוכב נולד שלומי בראל. בראל מסתבר אוהב כדורסל ויותר מזה הוא חבר קרוב של יוני דרעי ומגיע לתמוך בחבר הקרוב, רק שחבל שהוא לא כל כך משחק. בראל אגב קנה מנוי למשחקי הקבוצה.

 

 

 

*מוצ"ש, שעה: 21:30 המדור עושה את דרכו חזרה מהאצטדיון הי"א לביתו בעיר, עד שלפתע הוא ממבחין במכונית לבנה צופרת ולא נותנת לו לפנות ימינה. מבט קל ימינה מראה שבמושב הנהג יושב לא אחר מאשר יוני דרעי. משמעם של משחקים בליגה.....

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה