מאות אשדודים הגיעו לשמח חתן וכלה חרדים שהם כלל לא מכירים - הסיפור המלא


להאזנה לתוכן:

הסיפור המלא מאחורי הכתבה המרגשת שפרסמנו אמש - מהמבוכה הגדולה ומשם להודעה של המלצרית לאיציק איטח כי האולם ריק ומשם לאשדוד נט ועד הפיכת הערב לבלתי נשכח עבור החתן, יצחק (חייל חרדי) והכלה סמדר שבזכות הלב החם של הציבור זכו בסופו של דבר לחתונה שמחה ביותר. חתן אמר לאשדוד נט: "תודה לכם. מודה לכל מי שהגיע לשמח אותנו ביום המיוחד בחיינו". הסיפור המלא ולמה המוזמנים לא הגיעו

איציק איטח מאשדוד, בן 36 נשוי ואבא לארבעה ילדים, כבר חשב להכנס לישון, כאשר נכנסה הודעה לטלפון הנייד שלו בזו הלשון: "היי איציק, אני עובדת בבלה וידה ויש פה אירוע של דתיים ואין לו אנשים.  הגיעו 20 אנשים במקום 200 באולם הקטן".

איטח, למרות העייפות אחרי שהיה יום קודם לכן באירוע, לא יכול היה להתעלם מההודעה. "חתן וכלה ביום שאמור להיות הכי שמח שלהם, עומדים מול אולם ריק. כאב לי נורא", מספר איטח לאשדוד נט. תוך שניות כבר עולה פוסט עם תמונה לעמוד הפייסבוק שלו, בוואטסאפ מתחילות לרוץ ההודעות ואיציק, הוא כבר לבוש לאירוע, מוכן לצאת. 

החופה מתעכבת בגלל מיעוט אנשים, ואיציק הולך לביתו של הרב שלמה פרץ, מספר לו שיש חופה ואין אנשים. "הרב היה באמצע הארוחה, עזב הכל וביחד איתי נסענו לאולם", מספר איציק. "כולם היו שם בלחץ, אין אורחים ואין אנשים, אבל הרגעתי את כולם. התחלנו את החופה עם 30 אנשים, בסיום החופה כבר הייתה כמות כפולה.

ההודעה באשדוד נט יצאה. אמרתי להם שעוד מעט לא יהיה פה מקום לזוז, וכך היה. מאות הגיעו לשמח את החתן והכלה. הייתה שמחה אדירה".

ההודעה שהוציא איציק איטח עלתה דקות אחרי שהפיץ אותה גם בעמוד הפייסבוק של אשדוד נט, בעקבות פניות הגולשים. עשרות אלפי בני אדם נחשפו להודעה ורבים שיתפו והגיעו לשמח את החתן והכלה. 

"עברתי בין האנשים, אספתי כסף לחתן ולכלה. כל אחד נתן כמה שהוא יכול. באתי אל החתן, שאני כלל לא מכיר, הבאתי לו את הכסף כדי שיוכלו לכסות את החתונה". ההתרגשות בפניו של החתן הייתה גדולה. "הוא החל לברך אותי שוב ושוב, אמר שעשינו לו חתונה מהסרטים ושהוא לא חלם שכך יהיה", סיפר איטח.

משפחתו של החתן טענה כי אורחים הוזמנו לחתונה, אך לא הגיעו ככול הנראה בעקבות ההכנות לחג הפסח (מקורבים אמרו שזה בגלל שהחתן התגייס לצבא ויש בקהילה החרדית שהחרימו אותו על כך).
כך או אחרת, את מקומם של המשפחה קיבלו האשדודים, שהרעיפו הרבה שמחה על הזוג הטרי. "אני מודה לכל אחד ואחת שהגיעו אתמול לשמח אותי ואת אישתי ביום המאושר בחיינו", אמר החתן יצחק למערכת אשדוד נט. "לא ציפינו לכזאת חתונה גדולה, תודה רבה לכולם ותודה לאיציק איטח על הכל", אמר החתן הנרגש לאשדוד נט.

הרב שלמה פרץ, כתב לאחר שהשתתף בחתונה:

 

גאים בכם, תושבי אשדוד היקרים, ששוב ושוב מגלים עד כמה הלב שלכם רחב. עם ישראל חי! 

צילומים באדיבות - איציק איטח

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה