הפיקוח העירוני מתחדש ב-15 קטנועים חדשים, 3 ניידות ורכב שטח - "מענה יעיל ואישי לתושב"


להאזנה לתוכן:

המחלקה לפיקוח עירוני משנה פניה ומגבשת תפיסת הפעלה חדשה המצמידה לכל רובע פקח עירוני שיעמוד בקשר אישי עם התושבים, הסוחרים ומינהלת הרובע, ילמד את המאפיינים המיוחדים לכל רובע ויתן מענה מהיר ומשופר לאירועים בשטח. בתוך כך המחלקה הצטיידה בצי ניידות חדש ובהם קטנועים ורכבי שטח

צילום: עיריית אשדודבעיריית אשדוד מצמידים פקח עירוני לכל רובע ומשנים את תפיסת העבודה שהייתה עד כה. בעירייה אומרים כי מטרת השינוי הוא הנגשת השירות לתושבי העיר בצורה אופטימלית.

"תפישת ההפעלה החדשה של הפיקוח העירוני מבטיחה קשר ישיר עם התושבים, מענה מיידי ושירות משופר לאירועים בשטח", אומרים בעירייה ומוסיפים:"כחלק מעשי למימוש חזון ראש העיר 'התושב במרכז', ביצעה מחלקת הפיקוח העירוני התאמה של תפיסת ההפעלה שלה להתפתחות העיר ולצרכים העולים מהשטח. הצמדת פקח עירוני קבוע לכל רובע אשר ייתן מענה יעיל יותר ואישי יותר לתושב. הפקח יכיר את הרובע, את הסוחרים, התושבים, המאפיינים הייחודיים וחיבור עם מנהלות הרובע ובכך ישפר את הטיפול ברובע".

צילום: עיריית אשדוד

על מנת שהפקח יוכל לבצע את משימותיו טוב יותר, בהתאם לתפישה החדשה, נרכשו 15 קטנועים חדשים, 3 ניידות ורכב שטח, "המאפשרים גמישות תפקודית ומשפרים את רמת הניידות", אומרים בעירייה.

עוד מציינים בעירייה כי "הקטנועים החדשים מסוג ימאהה, עומדים בסטנדרטים חדשים שהציבה העירייה: ניידות וגמישות אופטימליים ויכולת מיידית להגיע לזירת התרחשות ו/או טיפול במפגעים, ידידותיים לסביבה (לא מזהמים את האוויר), חיסכון בדלק, תחזוקה קלה וחסכונית ויחס מצוין של עלות מול תועלת". עוד מדגישים בעירייה כי "הקטנועים החדשים נותנים שירות אקסטרה לתושב".

צילום: עיריית אשדוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה