היום - לילה לבן באשדוד מופעים ללא הפסקה החל משעות אחר הצהריים ועד....


להאזנה לתוכן:

לילה אחד, לילה של הופעות ופעילויות מתחילים משעה 17:00 ומסיימים ב2:00 לפנות בוקר!! את הלילה הלבן מתחילים המדרחוב רוגוזין, משם נמשיך לגן אלישבע עם חגיגה של מתקנים מתנפחים ,מוקדי יצירה ,אמני רחוב ועוד המון הפתעות. קולנוע חוף- בחוף י"א, ערב אחד 2 סרטים. בלילה הלבן יתקיימו הופעות רבות כמו : עידן עמדי, שלום חנוך והגבעתרון. הפנינג ספורט - רשות הספורט העירונית תקיים במסגרת לילה לבן הפנינג ספורט בחופי הים של אשדוד. את הלילה צעירי אשדוד יסגרו מסיבת החוף לצעירים שמתחילה ב-23:00 ומסתיימת 02:00 (כולל הסעות)

מדרחוב רוגוזין

כאן במדרחוב רוגזין, ברובע א', פיסת מיתולוגיה שמוכרת לכל תושב ותיק באשדוד.  רחוב רוגוזין סמל התרבות, הבילוי והפנאי של אשדוד הצעירה. מתקיים אירוע קיץ עשיר , ססגוני ואטרקטיבי.  אומנים, מופעי רחוב, נגנים, מוזיקאיים, קוסמים, ליצנים, פינות ישיבה, סדנאות וכו'  ממלאים את המקום המקסים והתוסס הזה ביצירה רב גוונית ועשירה. הקהל הרחב מוזמן להיות שותף לחוויה בימי חמישי לפגוש את האמנים ולהנות מפעילויות וסדנאות לכל המשפחה.

הפנינג ילדים בגן אלישבע

18:00 גו אלישבע רובע א- חגיגה של מתקנים מתנפחים ,מוקדי יצירה ,אמני רחוב ועוד המון הפתעות 

קולנוע חוף- ערב אחד 2 סרטים

הקרנה 1

עידן הקרח 4 – 21:00 –סרט למשפחות

הוא סרט ההמשך של סרטי "עידן הקרח" שיצא ב-28 ביוני 2012 בעקבות הצלחת הסרט הקודם בסדרה, "עידן הקרח 3: עלייתם של הדינוזאורים". כמו הסרט הקודם הוא הופק באולפני האנימציה "בלו סקיי" והופץ באמצעות פוקס המאה ה-20. הסרט הוא הסרט ה-4 המרוויח ביותר נכון לשנת 2012.

הקרנה 2

חיי פיי

 הוא סרט הרפתקאות אמריקאי שיצא לאקרנים ב-21 בנובמבר 2012. הסרט מבוסס על ספר בעל שם זהה משנת 2001 של יאן מרטל. הסרט בוים על ידי אנג לי, ועובד על ידי דיוויד מאגי. בסרט משחקים סוראג' שארמה, אירפאן קאן, טאבו, רייף ספאל, אדיל הוסיין וז'ראר דפארדיה.

הסרט מגולל את סיפורו של נער בן 16 בשם פיסין מוליטר "פיי" פאטל, ששרד מטביעת ספינה שבו משפחתו נהרגה. פיי ניצל בעזרת ספינת הצלה שבה הוא שט באוקיינוס השקט ביחד עם טיגריס בנגלי בשם ריצ'רד פארקר.

הסרט קיבל ביקורות אוהדות יחד עם הצלחה כלכלית מרשימה. הסרט קיבל 11 מועמדויות לפרס אוסקר, כולל בקטגוריות הסרט הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר והתסריט המעובד הטוב ביותר [1], וזכה בפרס גלובוס הזהב בקטגוריית הפסקול המקורי הטוב ביותר.

 

קיץ ישראלי באשדוד- מסיבת החוף לצעירים 23:00-02:00

אלפי  צעירים מגיעים מידי שבוע ביום חמישי בערב  לחוף הקשתות במטרה לחגוג את מסיבת הקיץ הגדולה  עםd.g  יורם סויסה ואומנים נוספים אשר מתארחים אצלו מידי שבוע ומקפצים את הצעירים .האווירה היא מושלמת, חוף ים, בריזה והמון מוזיקה טובה אשר מצליחה להוציא מהצעירים אנרגיות רבות , בסוף הערב רבים מהם מותשים לאחר המאמץ הרב שהשקיעו.

 

לילה לבן –הופעות

 

רחבת המשכן לאומניות הבמה- חמישי ישראלי 

כניסה חופשית –פתוח לקהל

17:30 – סדנת קסמים לילדים

הילדים ילמדו להכין קסמים כל ילד בעזרת חומרים יכין קסם

18:30 – מג'ני – מופע קסמים לילדים

20:30  - חמישי בכיכר –America

מסיבת סיקטיז לקיץ 

אהר'לה סייקס שר בליווי תזמורת בת 17 נגנים ולוקח אותנו למסע בזמן

אל השנים הקסומות של אמריקה ומרגש עם הלהיטים האמריקאיים

הגדולים .

 

ש ל ו ם   ח נ ו ך  בקונצרט רוק -
 
נשארו כרטיסים בודדים ( מחיר כרטיס 80 ₪!!! מופע מלא)

יום חמישי 25/7  שעה 21:30 – המשכן לאמנויות הבמה

משה לוי -פסנתר המונד והפקה מוסיקלית

רוני פטרסון  - גיטרה

זיו הרפז -בס

אשר פדי -תופים

טל אבירם - קלידים ותיכנותים

שלום חנוך, מלך הרוק, בהופעה הכוללת את מיטב הלהיטים בקריירה הארוכה והענפה שלו, קלאסיקות כמו מחכים למשיח, הדרכים הידועות, אלימות, ככה וככה, אהבת נעוריי, נגד הרוח, סוף עונת התפוזים, זוכות לביצועים ייחודים ומחודשים על הבמה .

 

עידן עמדי בהופעה

יום חמישי 25/7 שעה 21:00 – בית יד לבנים

הכרטיסים אזלו –( כרטיס עלה 25 ₪ מופע מלא)

עידן עמדי בהופעה  לרגל יציאת אלבומו השני, "בזמן האחרון" ששיריו כובשים את כל תחנות הרדיו ומצעדי ההשמעות. המופע יכלול  שירים חדשים ולהיטים מאלבום הבכורה כמו: "כאב של לוחמים","תשליך", "רץ אל האור", "אלייך","המכתב האחרון","הדרך שלך" ועוד. עידן עמדי התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו בתכנית כוכב נולד 8, בה הגיע למקום השני. אלבום הבכורה הנושא את שמו הגיע לאלבום זהב.

תופים: איתן רז/ בס: אבי חזות/ גיטרות: איתמר מאירי, רועי צעדי/ קלידים: אופיר קנר/כלי הקשה: גלעד דוברצקי

הגבעטרון חוגגים 65- נשארו כרטיסים –זה באמפי שמכיל 4,500 כסאות ועוד 4,000 בישיבה על המדשאות )

עם דודו פישר וטוביה צפיר

ביחד ולחוד

יום חמישי 25/7 שעה 20:30 – אמפי אשדוד

להקת גבעטרון האגדית, אחד מסמליה של ארץ ישראל מארחים ביחד ולחוד על אותה במה אתדודו פישרוטוביה צפיר במופע מוסיקלי חדש ומרהיב.                                                            

טוביה צפיר,האחד והיחיד, מנחה את המופע בפנים רבות  (דוד בן גוריון – גולדה מאיר- ביבי נתניהו – הרב עובדיהיוסף - שמעוןפרס ועוד )  ובסיפורים הומוריסטים אחורה בזמן מיום היווסדות הגבעטרון ועד ימנו אנו.

דודו פישר, מגדולי הזמרים והחזנים בארץ ובעולם  בקולו המרגש חוצה יבשות משלים את ההרמוניה המוסיקלית על הבמה. 

עיבודים והפקה מוסיקלית: אילן גלבוע. 

שירת הגבעטרון היא שירת אהבה לעם ולארץ !

 

הפנינג ספורט - רשות הספורט העירונית תקיים במסגרת לילה לבן הפנינג ספורט בחופי הים של אשדוד

החופים המוכרזים ברובם מוארים ובכך מתאפשר לחובבי הספורט להגיע בכל ערב ולקיים פעילות ספורטיבית. בחופים הוקמו מגרשי ספורט חוף.

השנה לראשונה תצטרף ליגת מאמנט אשדוד לפעילות ספורט החופים .

19:00- 23:00

טורניר נשים מאמנט –כדור רשת בהשתתפות כ- 16 קבוצות מאשדוד

כדורשת

משחק הכדורשת הוא משחק ספורטיבי קבוצתי, המשלב חוכמת משחק, עבודת צוות, פעילות וכושר גופני ללא צורך בידע מוקדם.

משחק הכדורשת  מבוסס על חוקי הכדורעף ומתקיים על מגרש הזהה לזה של הכדורעף 9/9 מטרים, עם שוני בסיסי -  בכדורשת יש למסור את הכדור ולא לחבוט בו וכן מותרת אחיזה בכדור לפרק זמן של עד שנייה אחת.  דבר זה, מאפשר לאימהות בכל גיל ובכל כושר להשתלב במשחק. את הידע והמיומנות במשחק רוכשות המשתתפות על המגרש.   

טורניר כדור עף – חוף מי עמי

טורניר כדורגל חופים- חוף הקשתות

מתחם מתנ"ס תקוותנו –רובע ב

19:00-23:00 –טורניר קטרגל שכונות 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה