תמונות מאירוע הפתיחה של 'פסטיבל תוצרת הארץ'


להאזנה לתוכן:

האומנים והיוצרים המקומיים, פתחו אתמול את פסטיבל תוצרת הארץ אשר היווה פתיחה מושלמת לשבוע של פסטיבל מוזיקה ישראלי. פסטיבל תוצרת הארץ נפתח אתמול ( מוצ"ש) בשלושה מתחמי תרבות עם שלושה מופעים שלא של יוצרים ואומנים מקומיים שלא הותירו את הקהל אדיש,הכרטיסים למופעים אזלו והאולמות היו מלאים. פסטיבל תוצרת הארץ יימשך שבוע ימים וכבר עתה הכרטיסים כבר כמעט ואזלו לכל המופעים אשר התקיימו במהלך השבוע.

פסטיבל תוצרת הארץ מאגד את מיטב האומנים הישראליים ומעלה נוסטלגיה ישראלית. הפסטיבל מצליח להציף זיכרונות עבר של ישראל היפה מראשית בנייתה, כשלצד זה ייהנה הקהל מהופעות של אומנים, הנחשבים למייצגי המיינסטרים בעת הזו. מופעי הפסטיבל יתקיימו השנה במרכזי התרבות של אשדוד: באמפיתיאטרון בפארק אשדוד-ים, במשכן לאמנויות הבמה, במרכז מונארט לאומנויות ובבית יד לבנים.

פסטיבל תוצרת הארץ, נפתח במשכן לאומנוית הבמה עם מופע "מקודשת" של להקת "אביבים" אשדוד, בניהולו של הכוריאוגרף אבי לוי, ומשמשת כלהקה הייצוגית של העיר אשדוד. הכרטיסים למופע אזלו והאולם היה מלא עד אפס מקום,האורחים הרבים אשר הגיעו נהנו ממופע ססגוני, מושקע ומיוחד המשלב בין מחול לבין תיאטרון חזותי.רובו ככולו מבוסס על להיטיו הגדולים של האומן, שלומי שבת.מקודשת הינו מופע  מחול מבוסס יחיד מסוגו המשלב המופע בהשתתפות להקת "אביבים" הלהקה  הייצוגית של אשדוד המונה כ-90 רקדנים ורקדניות ובהשתתפות השחקן יונתן פז בוגנים.על רקע תפאורה מרשימה ותלבושות רבגוניות מגולל המופע את סיפורה של נערה שכנגד כל הסיכויים מוצאת את בחיר ליבה.

מופע פתיחה - בבכורה ארצית

"יושב על הגדר"

מופע פתיחה בית יד לבנים- פסטיבל תוצרת הארץ

אריק איינשטיין לא היה אתמול ביד לבנים ,להקת טרנזיסטור הצליחה לרגש ולבצע ביצועים מושלמים לשיריו של אחד היוצרים הגדולים במדינת ישראל, כל אחד מהיושבים בקהל נזכר בתקופה אחרת בחייו,להקת טרנזיסטור הצליחה לגעת בקהל ולהחזיר אותם לתקופות היפות בחייה של מדינת ישראל. אוהב להיות בבית, יושב על הגדר, סע לאט, למה לי לקחת ללב, אני ואתה, קח לך אישה, עוד ניפגש, הבלדה על יואל משה סלומון, ועוד רבים וטובים היו חלק מהרפרטואר של הערב.

אחד הרגעים המרגשים אם ניתן לומר בערב מיוחד כזה היה כשהקהל שומע את הצליל הראשון ומתמלא בהתרגשות גדולה כאשר מיקי גבריאלוב שר.."עוף גוזל חתוך את השמיים, ..." מיקי גבריאלוב שר והקהל מצטרף אליו בשירה עם המון רגש.  

מופע פתיחה – פסטיבל תוצרת הארץ .
קפה תיאטרון-יד לבנים  

להקת הגדוד העברי- ביצע את השירים המוכרים ואהובים מסביב לאגן הים התיכון בביצועים חדשים ,שירי יוון,טורקיה,ספרד ובעיקר ישראל הים תיכונית. האווירה בערב הייתה דומה לטברנה היוונית מוזיקה ים תיכונית שמחה וישיבה מסביב לשולחנות הצליחה לשלב את הקהל ששר ורקד לאורך כל המופע והיה חלק מלא מלהקת הגדוד העברי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה