פסטיבל תוצרת הארץ


להאזנה לתוכן:

גם השנה ייהנו באי הפסטיבל מאומנים מובילים ואהובים משבוע הופעות בשירי הצדעה לארץ ישראל במרכזי התרבות של אשדוד. שלום חנוך, אהוד בנאי, נתן גושן ורבים וטובים ממתינים לכם לשבוע שירים נוסטלגיים עם חיבור ישראלי להווה

יום ראשון 21/7 שעה 21:00 – המשכן לאמנויות הבמה

אהוד בנאי

"זאת המנגינה שלנו"

סיבוב קיץ 2013 - מופע חדש עם 8 נגנים!

בין בלוז לכנען, בין קרליבך לבוב דילן, ולצד המופעים "באופק אחר" ו-"ג'יש" שממשיכים לרוץ בהצלחה ברחבי הארץ,

יתקיימו במהלך הקיץ סדרת הופעות ייחודיות, בהן אהוד יבצע עם ההרכב המורחב את מיטב שיריו, חלקם בעיבודים חדשים, לצד שירים מוכרים שלא ביצע תקופה ארוכה.

על הבמה מלווה את אהוד הרכב מורחב שיכלול שמונה נגנים:

ההרכב הקבוע והמשובח:  גיל סמטנה – הפקה מוסיקלית ובס, ערן פורת – תופים,אלעד כהן– בונן – כלי הקשה וסאמפלר, ביל צור – קלידים, נושי פז – גיטרות, ניצן – חן רזאל – כינור.אליהם יצטרפו מאיה בלזיצמן -צ'לו ושירה,  גליה חי- ויולה וקולות.

כלי הקשת המצטרפים אל הרכב הרוק הקבוע צפויים להוליד פרשנויות חדשות ומסקרנות לשירים האהובים והמוכרים.

2007-אהוד והלהקה יוצאים לסיבוב הופעות אקוסטי בשם "הפסקת חשמל".

יום שני 22/7 שעה 20:30 – חוף יא' (הקאנטרי)

ענת שרוף ומשה להב - הטיש הגדול

במסגרת פסטיבל תוצרת הארץ יתקיים מפגש פסגה של הצמד הגדול ה=בשנים האחרונות בשירה בציבור עינת שרוף ומשה להב – הטיש הגדול .ערה שעוד כולם יידברו עליו שני ענקי השירה בציבור נפגשים על במה אחת באווירה קסומה.

מלכת השירה בציבור מחזירה את הכיף של פעם, שירה מסביב למדורה, עד השעות הקטנות של הלילה, השנה היא מארחת את משה להב והמופע הטיש הגדול. ערב שכולו חגיגת שירים ישראלים אהובים על חוף ימה של אשדוד.נא להצטייד בכסאות חוף, לבוש חם והמון מצב רוח.

המיקום הוא המיוחד ביותר במדינת ישראל,אשדוד,בקרבת שפת הים,בריזה ים תיכונית מדורה גדולה, ומסביב לפידים בוערים נותנים את האווירה הקסומה.מוזיקה ישראלית יוצרים את הקומזיץ הישראלי האמיתי. רגעים אשר מחזירים את הוותיקים לימי העבר ומוציאים את הצעירים מבילוי המועדונים.

לפני כ 4 שנים התחילו באשדוד עם,המופע מצליח בכל שנה למשוך אליו המונים רבים אשר רוקדים ושרים עד השעות המאוחרות ,האירוע הפך כבר להיות אייקון בקאוור של השירה בציבור. הבמה הגדולה נותרת ריקה , עינת שרוף יורדת מהבמה אל הקהל שלא נותר אדיש ומתחיל לרקוד ללא הפסקה.

יום ג' 23/7 

שעה 21:00 – המשכן לאמנויות הבמה

         מופע חדש !!!             

"געגועים לנעמי שמר"

עם להקת "הכל עובר חביבי "

אסף אמדורסקי וישראל גוריון, אוהד חיטמן

מופע חדש ומיוחד בו חברו יחד חברי להקת הכל עובר חביבי – שלומית אהרון,קיקי רוטשטיין,עמי מנדלמןומשה סימן טוב , והאורחים שלהםישראל גוריון, אסף אמדורסקי (הדודאים) ואוהד חיטמן , כדי להצדיע ליצירותיה המופלאות של המשוררת הלאומית נעמי שמר .נגנים:דרור אלכסנדר - פסנתר וקלידים, דרורן מזרחי – גיטרות, יוני גבעוני  – ויבראפון וכלי הקשה,עידן פרידמן– תופים, אורן לץ – גיטרה בס.

יום רביעי 24/7 שעה 21:00 – המשכן לאמנויות הבמה

נתן גושן וגלעד שגב – ההופעה

שני האמנים הצעירים והמבטיחים על אותה במה בערב של מוסיקה מרגשת.

נתן גושן ולהקתו בסיבוב הופעות לקראת צאת אלבומו החדש "בין כל הרעשים", בהפקתו של עברי לידר. סיבוב ההופעות החדש יכלול את שירי האלבום החדש, לצד להיטי אלבום הבכורה של גושן שיצא בשנת 2011.

עם יציאת אלבומו הרביעי של גלעד שגב "קולות הלב", הוא יוצא לסיבוב הופעות חדש המספר על מסעו האישי לחיפוש זהות.
המופע משלב את שיריו החדשים, לצד שירים שכתב לאחרים ושירים משלושת אלבומי הקודמים. בין הלהיטים: אישה מהשמיים, נועדנו, חנה'לה התבלבלה, עכשיו טוב ועוד.

יום ד'

אברהם פריד מארח את רמי קליישטיין

אמפי פארק אשדוד – ים

אברהם פריד במופע קיץ חגיגי, לראשונה באשדוד.
במופע יסקר פריד קריירה של 30 שנה עם מיטב להיטיו ועם שירים מאלבומו האחרון, זאת לצד ביצועים משותפים עם הזמר והיוצר רמי קלינשטיין.

 

ש ל ו ם   ח נ ו ך - קונצרט רוק

יום חמישי 25/7  שעה 21:30 – המשכן לאמנויות הבמה

משה לוי -פסנתר המונד והפקה מוסיקלית

רוני פטרסון  - גיטרה

זיו הרפז -בס

אשר פדי -תופים

טל אבירם - קלידים ותיכנותים

שלום חנוך, מלך הרוק, בהופעה הכוללת את מיטב הלהיטים בקריירה הארוכה והענפה שלו, קלאסיקות כמו מחכים למשיח, הדרכים הידועות, אלימות, ככה וככה, אהבת נעוריי, נגד הרוח, סוף עונת התפוזים, זוכות לביצועים ייחודים ומחודשים על הבמה .

 

עידן עמדי בהופעה

יום חמישי 25/7 שעה 21:00 – בית יד לבנים

עידן עמדי בהופעה  לרגל יציאת אלבומו השני, "בזמן האחרון" ששיריו כובשים את כל תחנות הרדיו ומצעדי ההשמעות. המופע יכלול  שירים חדשים ולהיטים מאלבום הבכורה כמו: "כאב של לוחמים","תשליך", "רץ אל האור", "אלייך","המכתב האחרון","הדרך שלך" ועוד. עידן עמדי התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו בתכנית כוכב נולד 8, בה הגיע למקום השני. אלבום הבכורה הנושא את שמו הגיע לאלבום זהב.

תופים: איתן רז/ בס: אבי חזות/ גיטרות: איתמר מאירי, רועי צעדי/ קלידים: אופיר קנר/כלי הקשה: גלעד דוברצקי

 

הגבעטרון חוגגים 65

במופע חדש

עם דודו פישר וטוביה צפיר

ביחד ולחוד

יום חמישי 25/7 שעה 20:30 – אמפי אשדוד

להקת גבעטרון האגדית, אחד מסמליה של ארץ ישראל מארחים ביחד ולחוד על אותה במה אתדודו פישרוטוביה צפיר במופע מוסיקלי חדש ומרהיב.                                                            

טוביה צפיר,האחד והיחיד, מנחה את המופע בפנים רבות  (דוד בן גוריון – גולדה מאיר- ביבי נתניהו – הרב עובדיהיוסף - שמעוןפרס ועוד )  ובסיפורים הומוריסטים אחורה בזמן מיום היווסדות הגבעטרון ועד ימנו אנו.

דודו פישר, מגדולי הזמרים והחזנים בארץ ובעולם  בקולו המרגש חוצה יבשות משלים את ההרמוניה המוסיקלית על הבמה. 

עיבודים והפקה מוסיקלית: אילן גלבוע. 

שירת הגבעטרון היא שירת אהבה לעם ולארץ !

 

 

עידן עמדי בהופעה

יום חמישי 25/7 שעה 21:00 – בית יד לבנים

עידן עמדי בהופעה  לרגל יציאת אלבומו השני, "בזמן האחרון" ששיריו כובשים את כל תחנות הרדיו ומצעדי ההשמעות. המופע יכלול  שירים חדשים ולהיטים מאלבום הבכורה כמו: "כאב של לוחמים","תשליך", "רץ אל האור", "אלייך","המכתב האחרון","הדרך שלך" ועוד. עידן עמדי התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו בתכנית כוכב נולד 8, בה הגיע למקום השני. אלבום הבכורה הנושא את שמו הגיע לאלבום זהב.

תופים: איתן רז/ בס: אבי חזות/ גיטרות: איתמר מאירי, רועי צעדי/ קלידים: אופיר קנר/כלי הקשה: גלעד דוברצקי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה