אירועי תרבות לשבוע הקרוב באשדוד


להאזנה לתוכן:

השבוע אנו מציינים את ט' באב, לכן השבוע אשדוד לא גודשת ורועשת באירועי תרבות, אך מה שכן מתקיים איכותי ומזמין. תמיר ליאון יקיים את הרצאתו על דור המסכים בפאב החברתי "זה". תירס סקסואל +דניאל אסייג יופיעו במתנס דיונה. ויובל המבולבל יגיע למשכן עם הצגתו החדשה 'כוכב המשאלות'.

יום שלישי, 16 יולי
תמיר ליאון בהרצאה מרתקת על דור המסכים בפאב החברתי "זה".

בתאריך 16/7/13 הפאב החברתי "זה" שמח לארח את תמיר ליאון אנתרופולוג יישומי מומחה לתרבות הנוער. תמיר הוא דוקטורנט באונ' תל אביב, מבצע מחקרים חובקי עולם בנושאים כמו תרמילאות, מסיבות טראנס, כת השטן, תרבות בילוי ועוד.
לפרטים נוספים לחצו כאן 

יום רביעי, 17 יולי
תירס סקסואל + דניאל אסייג

תירס סקסואל + דניאל אסייג במופע סטנד אפ משולב יתקיים 17.07.2013 יום רביעי בשעה 21:00 כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת. מתנ"ס דיונה.
לפרטים נוספים לחצו כאן  

 

יום חמישי, 18 יולי
יובל המבולבל - כוכב המשאלות

כוכב הילדים יובל המבולבל מגיע אל המשכן לאמנויות הבמה ביום חמישי 18.7 בשעה 17:30 יחד עם הצגתו החדשה "כוכב המשאלות". בימוי: אמיר פיי גוטמן, כתיבה : אסף אשתר
לפרטים נוספים לחצו כאן  


 

אשדוד נט ממליץ 

יוצאים לאכול באשדוד:

אשדוד נט מציג לכם את המסעדות הטובות באשדוד באופן קבוע תוכלו להיכנס לקטגורייתהמסעדות המובילות באשדוד של אשדוד נט הנמצא בתרבות ובשימושון (מצד שמאל של העמוד הראשי), התרשמו ממגוון התפריטים של מגוון המסעדות בעיר אשדוד ובחרו את הסגגנון המעודף עליכם 
לחצו כאן וכנסו  למסעדות המובילות באשדוד  

 


קולנוע באשדו
ד

אשדוד נט מציג בפניכם את כל המידע אודות הסרטים המוקרנים בעיר, כולל קצירים, טריילרים וזמני הקרנה- אז תצאו מהבית יש איפה לבלות בעיר. (הקטגוריה נמצאת באופן קבוע ב"שימושון"
הנמצא בצד שמאל של העמוד הראשי) לקישור ישיר לחצו כאן

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה