בילויים ופעילויות לשבוע הקרוב באשדוד 4.7-11.7


להאזנה לתוכן:

השבוע אנחנו פותחים באופן רשמי את הקיץ, מדי יום חמישי יתקיים 'חמישי ישראלי' ברחבה של המשכן לאמנויות הבמה החל מהשעה 17:30 והקהל הרחב מוזמן. השבוע סרט הקולנוע 'חגיגה בסנוקר' שהספיק להפוך לקאלט ומצוטט על ידי מבוגרים וילדים כאחד, עולה על הבמה ומגיע למשכן. יחד עם כל הכוכבים הגדולים זאב רווח, מיקי קם, נירו לוי, אריה מוסקונה, אופיר בן שיטרית.

יום חמישי, 04 יולי
חמישי ישראלי בכיכר 2013

חמישי ישראלי בכיכר, בכל יום חמישי ברחבת המשכן לאמנויות הבמה. בשעה 17:30 – סדנאות הפעלה ויצירה. בשעה 18:30 – הצגת ילדים. הכניסה חופשית!
 אירוע פתיחה חגיגי: סדנת הליכה על קביים, ג'אגלינג, הליכה על חבל, קיפולי בלונים ודמויות שטח צבעוניות.
תיאטרון מופע – "שכנים" - סיפורם של שני שכנים שלמרות ההבדלים וחילוקי הדעות מגלים שיחד, זה לפעמים יותר טוב מלבד.
 לפרטים נוספים לחצו כאן

יום חמישי, 04 יולי
מועדון ריקודי שנות ה-60

סיבת ההתכנסות: מועדון ריקודי שנות ה-60 המארחים: הצמד גילה ואייל 4.07.2013 יום חמישי בשעה 21.00 המקום: קפה תאטרון-בית יד לבנים מה בתפריט? ריקודי שנות ה-60 באווירה כפיית סביב שולחנות עם כוס יין, נשנושים שתייה קרה וחמה. מיטב הלהיטים יתנגנו ברקע: טוויס, רוקנרול, סמבה, פסדובלה, טנגו ועוד..
לפרטים נוספים לחצו כאן

יום חמישי, 04 יולי
חגיגה בסנוקר

סרט הקולנוע שהספיק להפוך לקאלט ומצוטט על ידי מבוגרים וילדים כאחד, עולה לבמה לראשונה, בעיבוד מצחיק ומרגש בכיכובם של זאב רווח, מיקי קם, נירו לוי, אריה מוסקונה, אופיר בן שיטרית ועוד. קומדיה מוסיקלית שתביא לבמה את מיטב להיטי הזמר הישראליים: "הכל בגלל האהבה", "בתשלומים", "מה הוא עושה לה", "שמחה גדולה הלילה", "אשליות" ועוד... מגיע למשכן לאמנויות הבמה ביום חמישי 4.7 בשעה 21:00
לפרטים נוספים לחצו כאן

שבת, 06 יולי
Double energy דאבל אנרגי

במוצאי שבת 6.7.13 בשעה 20:30 אתם מוזמנים להתרגש משני הוירטואוזים – לאוניד פטשקה וסניה קרויטור – ציפו בכליון עיניים כל שוחרי המוסיקה גם בארץ וגם בעולם. ועתה, לקראת הסבב העולמי הגדול שלהם, שיעבור בארצות הברית, קנדה, גרמניה ורוסיה, פטשקה וקרויטור עושים את ההופעות הראשונות לתוכנית החדשה ברחבי ישראל.
לפרטים נוספים לחצו כאן

יום ראשון, 07 יולי
סוסים על כביש גהה- מבית תיאטרון בית לסין

7.7-10.7 תיאטרון בית לסין מביא מציג "סוסים על כביש גהה" ההצגה תרוץ 4 ימים ולכם נשאר לקבוע יום ולהגיע.
לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 

 

אשדוד נט ממליץ 

יוצאים לאכול באשדוד:
אשדוד נט מציג לכם את המסעדות הטובות באשדוד באופן קבוע תוכלו להיכנס לקטגוריית המסעדות המובילות באשדוד של אשדוד נט הנמצא בתרבות ובשימושון (מצד שמאל של העמוד הראשי), התרשמו ממגוון התפריטים של מגוון המסעדות בעיר אשדוד ובחרו את הסגגנון המעודף עליכם 
לחצו כאן וכנסו  למסעדות המובילות באשדוד  

 

 

 

 


קולנוע באשדו
ד

אשדוד נט מציג בפניכם את כל המידע אודות הסרטים המוקרנים בעיר, כולל קצירים, טריילרים וזמני הקרנה- אז תצאו מהבית יש איפה לבלות בעיר. (הקטגוריה נמצאת באופן קבוע ב"שימושון"
הנמצא בצד שמאל של העמוד הראשי) לקישור ישיר לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה