טיפול בקונדילומה – כל מה שצריך לדעת! איפה, מתי ואך?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('314317fe-eb94-4ffe-8f81-7f8140d2607b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('314317fe-eb94-4ffe-8f81-7f8140d2607b','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('314317fe-eb94-4ffe-8f81-7f8140d2607b','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

הגיע הזמן לדבר על מחלת המין הנפוצה ביותר בעולם. בלי לחץ ובלי פאניקה. הגיע הזמן לדעת כי יש טיפול מהיר ויעיל המחזק את המערכת החיסונית ומונע את חזרת היבלות והכול בסניף הקרוב לביתכם. כל הפרטים במאמר זה.

  קרדיט לתמונה Freepik

קונדילומה, הנה מחלת מין הנגרמת בעקבות הידבקות בווירוס הפפילומה האנושי (HPV) ובאה לידי ביטוי בגידולים (יבלות), המופיעים על גבי איברי המין. חשוב לדעת, כי אבחון וטיפול מוקדם בקונדילומה, יכולים למנוע התפשטות של המחלה והדבקה וכן למנוע מקרים של סרטן צוואר הרחם העלולים להיגרם כתוצאה מקונדילומה שאינה מטופלת. בשנים האחרונות, הביאו מחקרים רבים והתפתחות הטכנולוגיה לפריצת דרך משמעותית בטיפול בקונדילומה וזאת, הודות לטכנולוגיית הלייזר המאפשרת הסרת הנגעים תוך התאמת הטיפול לסוג, גודל ומיקום היבלת ובכך מונעים כאבים וסימנים. הרופאים המומחים עבור טיפול בקונדילומה במרכזי דוקטור חן  הנמצאים ב: אשדוד, אשקלון, גבעתיים, תל אביב, כפר סבא, באר שבע, חיפה, רחובות, קריית חיים, כרמיאל, ראשון לציון, קריית מוצקין, קריית ביאליק מטפלים בקונדילומה בהצלחה רבה תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה של המטופלים ומעניקים להם את הטיפול היעיל והמתקדם ביותר העוצר את התפשטות הנגעים ומחזק את המערכת החיסונית, ומסיר את הקונדילומה בשיטה הכי יעילה ומהירה.

מהי קונדילומה ?

הקונדילומה הנה יבלת או גידול קטן אשר גודלו מספר מילימטרים. הקונדילומות נוצרות כתוצאה משינוי גנטי אותו מבצע וירוס הפפילומה האנושי (HPV) בתאי העור, המביא להכפלתם בצורה לא מבוקרת. הנגיף מתפתח באופן אופטימלי בפות, על שפת איבר המין, בפי הטבעת ובאזור החיצוני של הנרתיק אצל נשים. בקרב גברים, יופיעו היבלות על גבי הפין, שק האשכים ובפי הטבעת. היבלות אינן כואבות אך עלולות לגרד. הימצאותן הנה מטרד אסתטי העלול לפגוע בדימוי העצמי וכן לגרום לעוגמת נפש גדולה.

דרכי ההדבקה בקונדילומה:

  1. קיום יחסי מין לא מוגנים
  2. קיום יחסי מין עם בני/ות זוג רבים
  3. קיום יחסי מין אוראליים (ליקוק/מציצה)
  4. קיום יחסי מין ואגינליים או אנאליים (בפי הטבעת)
  5. הדבקה מתרחשת באמצעות חפצים נגועים כגון : מושב אסלה, ויברטור, תחתונים או מגבת
  6. הגילאים השכיחים ביותר להידבקות בקונדילומה הנם גילאי 17-33 והזנים 6 ו-11 מהווים 90% מהסיכון להידבקות.
  7. חשוב לדעת: שימוש בקונדום יכול לעזור במניעת הידבקות אך לא באופן מוחלט. במידה ומתבצע חיכוך בעור נגוע מחוץ לקונדום עדיין קיימת סכנת הידבקות.
  8. בקרב חלק מהאנשים הסובלים מקונדילומה לא יופיעו סימני היכר של יבלות הקונדילומה והם עלולים להמשיך ולהדביק את בני/ות זוגם ללא ידיעה כי הם נושאים את הנגיף.
  9. הימצאות של זיהום נוסף כגון זיבה או עגבת, העוברים במגע מיני, יגבירו את הסיכוי להידבקות בקונדילומה.
  10. מערכת חסינות מדוכאת עלולה להגביר את הסיכוי להידבקות.

כיצד נראות יבלות הקונדילומה:

 

יבלות הקונדילומה ניתן לזהות לפי תמונות קונדילומה הם מופיעות כבליטות קטנות מעל פני העור על גבי איברי המין. לרוב, הן מחוספסות ומזכירות מראה של כרובית קטנה ולעיתים, הן מופיעות כבליטות חלקות במראה של גרגר תירס קטן. צבען של הקונדילומות הוא צבע גוף, לבן או חום. יבלות הקונדילומה אינן גורמות לכאבים אך הן עלולות להציק ולגרד והן מהוות מטרד אסתטי העלול להביא לעוגמת נפש רבה. בשנים האחרונות נמצא, כי 90% מגורמי הסיכון למחלות סרטן צוואר הרחם נגרמו עקב אי טיפול בזמן ביבלות הקונדילומה.

תסמיני הקונדילומה :

 

  • גרד
  • יבלות על גבי איברי המין
  • דימום
  • סדק
  • אי נוחות באזור
  • בליטות וחספוס
  • כתמים

 

מתי חשוב לטפל בקונדילומה :

 

כאשר מופיעים אחר מהתסמינים (גרד, יבלות, סדק, דימום ועוד) על גבי איברי המין, חשוב לטפל בקונדילומה במהירות הן בשל נטייתן של היבלות להתפשטות והן בעקבות יכולתן של היבלות להדביק כל מי שבא במגע עמן. ברשת המרכזים האסתטיים והטיפוליים אתר ד"ר חן, מודעים לחשיבות הטיפול המהיר ומאפשרים קביעת תורים מהיום להיום ומהיום למחר על מנת לאבחן ולטפל מהר ככל האפשר ביבלות. ברשת ד"ר חן מטפלים בקונדילומה באמצעות הטיפול המהיר, היעיל והמתקדם ביותר בעולם: טכנולוגיית הלייזר היחידה המעודדת את המערכת החיסונית לסלק נגיפים מהגוף במהירות ולמנוע את חזרת הקונדילומה.

טיפולים שונים בקונדילומה :

טיפולים ביתיים

תמיסת קונדילוקס- נמכרת בבתי מרקחת עם מרשם רופא. מופקת מצמחים ומיועדת להריסת רקמות היבלת. דורשת שימוש חוזר ונשנה. מתאים ליבלות קטנות ובודדות ועלול להביא לתופעות לוואי של גירוי בעור, גירוד וכאבים.

קרם אלדרה- נמכר בבתי מרקחת. עלול להביא לתגובה דלקתית באזור, לגירוי או לגירוד.

 

טיפולים במרפאות הקופה

חיסון גרדסיל – יעיל לנשים למניעת סרטן צוואר הרחם ומניעת יבלות באיבר המין הנגרמים על ידי נגיף הפפילומה. מומלץ לנשים עד גיל 45. ניתן במערכת החינוך לנערות בכיתה ח' אך לא אפקטיבי לטיפול בווירוס ליבלות לאחר ההדבקה.

תכשירי מריחה/תרופות – מתאימים לטיפול ביבלות קטנות מאוד שהגישה אליהן קלה אך הם עשויים לגרום לצריבה כימית של העור והסרתם בצורה הדרגתית.

הסרה כירורגית – דורשת הרדמה מקומית. כוללת הסרת הנגעים ותפירת החתך שנוצר לאחר ההסרה.

צריבה בחנקן נוזלי – משמש רק לאזורים חיצוניים הנגועים ביבלות. הטיפול כולל התזת חנקן על אזור היבלת הגורם להקפאה והרס התאים. לאחר ההתזה יתכנו שינויי צבע בעור והותרת צלקות לבנות. כמו כן, יידרשו טיפולים חוזרים ונשנים.

 

טיפולים בטכנולוגיות מתקדמות

הסרת קונדילומה במחט חשמלית – טיפול הכולל צריבה של היבלת עד לנשירתה וחבישת האזור המטופל.

הסרת קונדילומה בפלסמה – שיטה חדשנית המאפשרת אידוי של הנגע ועצירת אספקת הדם לאזור ובכך ממית את היבלת.

הסרת קונדילומה בגלי רדיו – טיפול בתדרים 2.4 עד 4 מגה הרץ המביא לצריבה ישירה של האזור הנגוע.  (בהרדמה מקומית ללא דימום. )

הסרת קונדילומה בלייזר – הטיפול הנחשב לאפקטיבי ביותר מאחר והוא מאפשר התאמת אורך הגל לסוג הנגע ובכך להסירו מהשורש ללא גרימת נזק משני לאזור.

טיפול בקונדילומה בלייזר – מחיר:

במרכזי אתר ד"ר חן, מודעים לחשיבותו של גורם המחיר בהחלטה על התחלת טיפול ולכן, הייעוץ ניתן בחינם ומחיר הטיפול נקבע על פי כמות הנגעים, פרישתם על פני העור ומיקומם, עובדה הקובעת את מספר הטיפולים והמחיר הסופי. טובי המומחים של ד"ר חן בתחום עומדים לרשותכם ( ושומרים על דיסקרטיות מלאה ) על מנת לטפל בטכנולוגיה המתקדמת בעולם המסירה את היבלות מהשורש ומונעת את חזרתם וכן מחזקת את המערכת החיסונית וכל זאת במחירים האטרקטיביים ביותר.

טיפול בקונדילומה בלייזר – שיטת הטיפול:

הטיפול מתבצע באלחוש מקומי באמצעות משחה מטשטשת או זריקה עדינה. קרני הלייזר מאדות את הנגעים מהשורש ומקטינות את הסיכוי לחזרתם. הטיפול מאפשר דיוק מקסימלי ומונע פגיעה ברקמות בריאות הסמוכות לנגע. הטיפול בלייזר נחשב למדויק, המהיר והיעיל ביותר לטיפול בקונדילומה לגברים ונשים כאחד.

יתרונות הסרת קונדילומות בלייזר:

  • טכנולוגיה חדשנית המאפשרת הסרת היבלות מהשורש ללא כאבים
  • מסיר ועוצר את התפשטות הנגעים בדרך המהירה והיעילה ביותר
  • מווסת את עוצמת הטיפול ומתאים למיקום וסוג היבלת למניעת כאבים וסימנים
  • הוכח במחקרים קליניים כטיפול המתקדם והטוב ביותר המסייע למערכת החיסונית להתגבר על הנגיף
  • מאפשר חזרה לשגרה כבר ביום הטיפול
  • מאושר בכל תקני הבריאות : FDA, CE ומשרד הבריאות הישראלי
  • תוצאות מהירות מסיר את היבלות ועוצר את התפשטותן
  • מבוצע בקליניקה ולא בחדר ניתוח
  • מתאים לכל סוג וצבע עור

טיפול בקונדילומה – במרכזיים הקרובים לביתכם:

סובלים מקונדילומה? במקום להילחץ קבעו עכשיו תור ברשת מרפאות ד"ר חן בפריסה ארצית וקבלו את האבחון, ההסבר וההדרכה הטובים ביותר אודות טיפול הסרת קונדילומה בלייזר, המהווה את הטיפול היעיל, המהיר והטוב ביותר המאפשר הסרה מדויקת של הנגעים ומניעת חזרתם וכן מחזק את המערכת החיסונית. קבעו פגישה דחופה מהיום להיום או מהיום למחר ומנעו את התפשטות הנגעים. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית מאפשרים לך לעבור אבחון וטיפול במקסימום דיסקרטיות ובמקסימום יעילות ללא כאבים וללא סימן או צלקת.

 

$(function(){setImageBanner('4d4edbce-b22e-4137-bded-a886d39df873','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה