היום האחרון ללימודים!


להאזנה לתוכן:

מחר הוא היום האחרון לשנת הלימודים הזו בתיכונים, ולחלקכם- הסוף של שלב בית הספר ! מה הכי חשוב לא לשכוח לעשות ביום האחרון ללימודים?

 1. תבואו שמחים-

קמתם על צד שמאל? היה לכם ריב עם ההורים בבוקר? אתמול היה יום רע? מה זה משנה עכשיו, מחר החופש הגדול! תלבשו חיוך גדול והצטרפו לשמחה של כל החברים שמחייכים בדיוק כמוכם.

2. תצטלמו הרבה-

כן, זה די ידוע שלא עובר יום בלי סלפי- אבל היום זה יום מיוחד. או שזה היום האחרון שלכם בלימודים בכללי, או שאולי המורה לא תהיה איתכם יותר, או שהכיתה משתנה- כל שנה דברים הופכים לשונים- אז תעשו תמונה כיתתית או שכבתית ותהיו בטוחים שעוד כמה שנים תשמחו מאוד על הזכרון הזה.

3. אל תשאירו אשליות פתוחות-

יכול להיות שלא תראו את היפה ההיא שנדלקתם עלייה או את ההוא שרצית לדבר איתו כל השנה חודשיים שלמים- זה הזמן שלכם, NOW OR NEVER- גשו ועשו את הצעד. מקסימום אם תקבלו לא, יש לכם קיץ שלם להתאושש.

4. הצטרפו לבלגן של היב'ניקים-

גם אם אתם אלו שמסיימים את יב', או שיש לכם עוד זמן, החגיגות של השכבה הזו ביום האחרון ללימודים באמצע בית הספר הן הטובות ביותר! הצטרפו אלייהם ותשמחו, כי גם אם זה לא זמנכם עכשיו- עברה עוד שנה והזמן שלכם מתקרב!

5. השאירו טעם מתוק-

חייכו למורות, חייכו גם לתלמידים האחרים שאתם פחות מחוברים אלייהם, השרו תחושה טובה לפני החופש ותצאו מבית הספר בשמחה. אל תשכחו, עוד חודשיים תראו אותם שוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה