הדברים החשובים ביותר לנשף סיום מושלם !


להאזנה לתוכן:

נשף הסיום מתקרב וזה באמת אחד הרגעים הכיפיים והמרגשים ביותר. אז מה צריך על מנת שהוא יהיה המושלם והזכרון הטוב ביותר? ריכזנו לכם עצות- תהנו :-*

 1. מיקום- חשוב שהמיקום יהיה נגיש וגדול. תחשבו שכל השכבה צריכה להיות שם וממש לא בא לכם להיות צפופים ודבוקים אחד לשני- אז כדאי שהמקום יהיה גדול. בנוסף, קחו בחשבון שלא לכולם יש רשיון ואופציה להגיע לכל מקום- אז כדאי שהמיקום של הנשף יהיה נגיש גם בתחבורה ציבורית או: שתארגנו הסעה לכולם.

2. מוזיקה - מה יכול להיות יותר חשוב במסיבה מהמוזיקה? תבחרו בקפידה דיג'יי טוב שכבר שמעתם אותו מנגן בעבר או שקיבלתם עלייו המלצות טובות. אין כמו מוזיקה גרועה כדי להרוס גם את הערב הטוב ביותר.

3. צלם, מגנטים, וידאו- החוויה הכי כיפית אחרי הנשף עצמו זה הרגעים שאתם נזכרים בו, כדאי שתדאגו שמי שמתעד אותו יהיה איכותי.

4. בנות: השמלה- כן, אתן תזכרו את שמלת הנשף שלכן לכל החיים- זו הגרסה הצעירה יותר לחתונה שלכם. תלבשו מה שאתן אוהבות, תדפקו הופעה והכי חשוב- שתרגישו מיוחדות.

5. אפקטים מיוחדים- בשביל להפוך את הנשף לאירוע מיוחד עוד יותר, תחשבו על כל מיני רעיונות שיגרמו לו להיות יותר מערב ריקודים.. למשל: שטיח אדום בכניסה, טקס אוסקר בין תלמידי השכבה כמו "המצחיק של השכבה", "היפה של השכבה", "ההבטחה הגדולה ביותר". תהיו יצירתיים ותהפכו ת הערב למיוחד.

זהו, אתם מוכנים, תשכחו מהכל ותהנו מהשכבה שלכם רגע לפני שנפרדים- נשף שמח !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה