"אין במה להתבייש"- שירה לוי תלמידה, מאיירת, אמנית.


להאזנה לתוכן:

"תבחר עבודה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יותר אפילו יום אחד בחייך." ומה אם היו אומרים לכם שהעבודה הזו תגיע כבר בגיל 17? שירה לוי, כבר הספיקה לאייר ספר ילדים ועוד אחד בדרך ובנוסף מתחזקת עסק של מכירת ציורים בהזמנה אישית.

 שירה לוי, תלמידה בת 17 בכיתת מחוננים מקיף ג', קיבלה מתנה- את כישרון הציור. במקום לצייר לעצמה במחברת, היא החליטה להתפרנס מזה ולמכור את הציורים בדרך להגשמת החלום- תערוכה גדולה משלה.

מתי התחלת לצייר? "ממש מהגן. עשיתי הפסקה ולא מזמן חזרתי לזה והתחלתי להיות ממש בקטע של אומנות"

בת דודתה של שירה, יהודית לוי, פרסמה ספר ילדים בשם "אין במה להתבייש"- את האיורים בספר עשתה שירה. 

זה פעם ראשונה שמשהו שלך מתפרסם? "כן. בע"ה יצא עוד ספר לבת דודה שלי ועוד ספר של מישהי אחרת שאאייר ואני גם מפרסמת בפייסבוק את הציורים שלי."

במה עוסק הספר? "בתדודה שלי מורה בבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים והספר מספר סיפור אמיתי על ילד שנולד עם 2 אצבעות בכל יד ובהתחלה הוא מתבייש וכולם צוחקים ומתעללים בו ובפגישה עם חובש במד"א הוא מסביר לו שאין לו במה להתבייש, שמי שרוצח גונב צריך להתבייש והוא נולד ככה ככה ה' ברא אותו והוא לא צריך להתבייש במי שהוא"

איך היה לך התהליך של איור הספר? "ממש התרגשתי זו פעם ראשונה שמשהו שלי יוצא לאור. תמיד רציתי לצייר ספר ילדים כשאהיה גדולה אז התרגשתי שזה קורה עכשיו."

שירה מספרת שלא היה לה קשה להתחבר לספר. היא עברה תקופה שבה הייתה הילדה הביישנית והרגישה תמיד שצוחקים עלייה מהצד, אך מבחינתה- התחושה הזו מאחוריה "בזמן האחרון התחלתי לקבל ביטחון, להאמין בעצמי, שאין לי במה להתבייש והספר בא לי בול. היה לי קל להתחבר לציורים, אהבתי את העבודה והיא זרמה לי."

איך הסביבה הגיבה? "ממש התלהבו, חברים שלי ממש גאים בי כי אני מתפרנסת לבד, זו העבודה שלי וזה הכי חשוב גם – לעבוד במשהו שאני אוהבת."

שירה בת 17 ועובדת כעצמאית, היא פתחה דף פייסבוק שבו ניתן לעשות הזמנות אישיות לציורי קנבס בכל מיני גדלים. וכמובן, אם יש לכם ספר בקנה ואתם צריכים מאיירת- גם רלוונטי. כרגע שירה אוספת עוד ציורים על מנת בסופו של דבר להגשים את חלומה הגדול ולערוך תערוכה משלה.

לדף הפייסבוק של שירה לחצו כאן

לדף הפייסבוק של ספר הילדים "אין במה להתבייש" לחצו כאן
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה