אחרי פסח: שביתת התלמידים !


להאזנה לתוכן:

לתלמידי ישראל, החופשה מתארכת. ביום ראשון, ה1 למאי- מתוכנן יום מחאה ארצי שיכלול שביתה בתיכונים, כיתות י'-יב'. המחאה היא על החלטת ארגון המורים להשבית את הטיולים השנתיים ובנוסף, על השביתה של ועד בוחני הנהיגה. בני הנוער החליטו "לא עוד!"

בני הנוער, התלמידים בישראל, החליטו כי הם לא ישמשו יותר ככלי משחק בידיהם של הארגונים- גם מצד המורים וגם מצד בוחני הנהיגה. 

בעקבות השביתה של המורים, בוטלו כל הפעילויות שמחוץ לבית הספר- טיולים שנתיים, סיורים חוץ בית ספריים, גדנ"ע, סיורי של"ח, הצגות וכו'- מרגע החזרה מחופשת פסח. גם הטסטרים, בוחני הנהיגה, משביתים את המבחנים כבר למעלה מחודש.

LOCO STEVE ON FLICKR

יו"ר מועצת הנוער אליאב בטיטו מסר: "מזה כחודש ועד בוחני הנהיגה משבית את מבחני הנהיגה המעשיים כמחאה על החלטתו של שר התחבורה, חה"כ ישראל כ"ץ, להפריט את מערך מבחני הנהיגה המעשיים. בנוסף, יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הודיע כי החל מהחזרה מחופשת הפסח ישבית את כל הפעילויות החוץ בית-ספריות בכל החטיבות העליונות ברחבי הארץ. לנוער נמאס לשתוק - מיד אחרי חופשת הפסח נצא ליום מחאה ארצי במהלכו נשבית את כל בתי הספר התיכונים במדינת ישראל בקריאה לשינוי המדיניות הפגומה בה מתנהלים סכסוכי העבודה במשק הישראלי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה