פורימון בשבט הנחל- אין דבר העומד בפני הרצון


להאזנה לתוכן:

בחג הפורים, יצרו שבט הנחל של הצופים באשדוד אירוע ענק ומטורף- בשיתוף המדריכים, החניכים וכל העיר!

מידי שנה בחג הפורים, כל רובע ד' בעיר מתאסף לפארק התאומים שנצבע כולו בצבעי חג לקחת חלק ב"פורימון" של שבט הנחל, אחד משבטי אשדוד.

גם השנה, שבט הנחל התכונן למאורע כחודשיים מראש, חברי השכבה הבוגרת (כיתות י'- י"ב) עמלו על תכנון מתקנים אינטראקטיביים עשויים מסנדות(בולי עץ), עברו אישורים אצל מהנדס, קשרו אין ספור קשירות, הכינו שלטים וסרטון ובקיצור- נתנו את כל הלב.

גם חניכי השבט (כיתות ד'- ט') לקחו חלק פעיל בהכנת הפורימון והשקיעו מזמנם כדי להפוך את פורים לבלתי נשכח עבור הרובע- כיתות ד' היו אחראים לפרסום ועזרו למדריכים לפרסם את הפורימון בבתי הספר, כיתות ה' ארגנו את התחרות תחפושות ואת פינת האיפור, כיתות ו' הכינו פינה להורים, כיתות ז' בנו את הקיוסק, כיתות ח' בנו שער, וכיתות ט' בנו והפעילו את התחנות.

את הפורימון של שבט הנחל לא היה אפשר לפספס, גם אם רציתם וגם אם לא- שלושה מתקנים גבוהים המתנשאים לגובה שלושה מטרים, שער יפה ומעוטר בקישוטים, מוזיקה והרקדות, תחנות מיוחדות והכל קשור לנושא הנבחר השנה כנושא המרכזי של הפורימון- "מסע בחלל".

לא היה אפשר להאמין שהאנשים שתכננו והקימו את הפורימון הם 20 ילדים בגיל תיכון ושהשבט הוא עוד לא בן שבע שנים. לא סתם הסיסמא שמלווה את השבט היא- "אין דבר העומד בפני הרצון" .

כל הדברים המדהימים ששבט הנחל עשה בפורימון לא יכלו לקרות לולא התמיכה של תחום הנוער בשבט מהיום שהוקם. תודה מיוחדת לעומר ג'דג', ולמזל שלתיאל על ההשקעה ועל המאמץ הכרוך בהכנת האירוע.

שבט הנחל לא נחים לרגע. בעוד כשבועיים תחל קייטנת פסח מהתאריכים 17-20.4 המיועדת לילדים בכיתה ג'-ו', ואותם ידריכו מדריכי השכבה בוגרת. מוזמנים לקחת חלק ולהרשם :-)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה