עזרא לשמוח


להאזנה לתוכן:

הנוער מתנועת 'עזרא' נסעו אל בית החולים "ברזילי" במוצאי שבת, על מנת להכניס את שמחת חודש אדר למאושפזים. כל הכבוד !

בבית החולים "ברזילי" שבאשקלון לא ציפו לכמות כזו של מתנדבים, בני נוער מתנועת "עזרא אשדוד" ביקרו את החולים ועשו שמח- לקראת חג הפורים.
במוצאי שבת האחרון, עשרות מדריכי ובוגרי הסניף "עזרא אשדוד" נסעו מביתם אל עבר בית החולים.

בני הנוער התחילו במחלקת הילדים ושימחו את הילדים החולים ומשם עם הרבה אנרגיה, כלי נגינה
ושמחה המשיכו אל המבוגרים שבמחלקת הגריאטריה כשמטרתם לרומם את האווירה ולהכניס משמחת חודש אדר אל בית החולים.
"כיף לראות איך כולם משתפים איתנו פעולה, נראה כאילו חיכו לנו הרבה זמן" מספרת שירה חדד מרכזת סניף 'עזרא אשדוד' "מעולם לא חשבתי שיש לנו השפעה כה רבה".
בתנועת הנוער 'עזרא' התרומה לקהילה והעזרה ההדדית לא מסתיימות עם ההדרכה בסניף. בני נוער רבים בגילאי 15-21 שותפים לעשייה משמעותית זו.
שיא הערב התרחש כשבני הנוער נכנסו לאחת מהמחלקות ולעיניהם חתן וכלה טריים, שמסיבות מצערות נאלצו להגיע לבית החולים לאחר החתונה. בלי היסוס כולם רקדו ושמחו עם בני הזוג ובמקום הפיקו אירוע שבע ברכות לזוג הצעיר.

 
בתגובה שלחה הכלה הודעה לאחר סיום הארוע  "תודה רבה לכם נוער נפלא! ששימחתם אותנו ברמות אחרות! שה' ישמח אותכם כפליים ממה ששימחתם אותנו".
"אני נרגשת ממש" מסכמת שירה המרכזת  "בכל יום חמישי נרתמים המדריכים והבוגרים של הסניף לחילוק מנות לנזקקים לקראת שבת, אבל האירוע הנוכחי חדר לתוך הלבבות של כולנו, יש לנו צוות חזק".
צוות ההדרכה עזרא אשדוד רוצים להודות לכל עובדי תחום הנוער ובראשם ראש התחום מזל שאלתיאל ורכז תנועות הנוער עומר גדג' על הליווי והתמיכה לאורך כל השנה בתנועה בכלל ובסניף בפרט.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה