הקול ללא אלכוהול


להאזנה לתוכן:

ביום ראשון בערב הגיעו כלמעלה מ- 70 נערים למפתן חרמון ברובע ה' באשדוד בכדי לציין ערב שכולו חוויה, הנאה ובעיקר גיבוש קבוצתי עם ערכים. הנערים הגיעו מ- 9 מתנ"סים ברחבי העיר, מפרויקט "משאלה חוויתית". בתפריט: קריוקי, תחרות פינג פונג וביליארד בין המתנ"סים, משחקי סוני ובעיקר גיבוש קבוצתי שמתבסס על ערכים

לאורך כל השנה פועל פרויקט "משאלה חוויתית" ב-9 מתנ"סים ברחבי העיר. יחד איתם, גם במפת"ן חרמון ברובע ה' בעיר, ישנה קבוצת "משאלה "חוויתית". ביום ראשון בערב הגיעו כל הקבוצות למפת"ן בכדי ליהנות מערב שכולו גיבוש וכיף. הערב נקרא: "הקול ללא אלכוהול" שהמטרה שלו הייתה להראות וללמד את בני הנוער שאפשר ליהנות גם ללא אלכוהול. 

למעלה מ- 70 נערים הגיעו למפת"ן ונהנו מהמתקנים והמרחבים שיש למקום להציע, ברשותו של מנהל המקום אפרים ומנהל המית"ר אייל פוקוס. גולת הכותרת של הערב הייתה טורניר פינג פונג וביליארד בין הנערים משלל הקבוצות השונות. כל קבוצת משאלה בחרה לה נציג שייצג אותה בפינג פונג ובסנוקר, שהטובים ביותר הגיעו לאותו ערב וייצגו את המתנ"ס שלהם. שאר הנערים עודדו ונהנו משאר המתקנים שיש במקום כמו סוני, מחשבים, טלוויזיה, משחקים, מגרש כדורגל וכדורסל מוארים וכדומה. בטורניר הפינג פונג זכה שי ג'נהשווילי ממפת"ן, ובטורניר הביליארד זכה אביתר כהן גם הוא ממפת"ן. המטרה של הטורניר הייתה מעבר לגיבוש והחוויה, לתת ערכים לבני הנוער, דרך הספורט והביחד ודרך הקבוצתיות. בסוף הערב סיכמו כולם שהיה ערב מוצלח, טעים, מגבש ומהנה והודו להנהלת מפתן חרמון ברשות אפרים ומנהל המית"ר אייל פוקס שהיה נוכח כל הערב ואף שפט בטורניר הפינג פונג. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה