כובשות את הבמה


להאזנה לתוכן:

מגמת תיאטרון בבית החינוך אמי"ת י אשדוד בערב תיאטרלי חגיגי תלמידות מגמת התיאטרון העלו ערב תיאטרלי, בו הציגו מונולוגים ודיאלוגים כהכנה לבחינת הבגרות במגמת התיטרון, האולם היה מלא מפה לפה, ומסתמן שמהערב הזה נולדו כוכבות במה חדשות.

בבית החינוך אמית י' ע"ש שפרן באשדוד פועלת מגמת תיאטרון בה לומדות תלמידות מכתה י' ו-י"א, בהנחיית המורה לתיאטרון אורלי מלכה. במהלך השנה נחשפו התלמידות למחזות קלאסים ומודרניים, צפו בהצגות מגוונות ואף למדו להכיר את עולם הבמה מצדדיו הטכניים.

כסיכום שנת הלימודים התיאטרלית, וכהכנה לבחינת הבגרות במגמה הכוללת הצגת מונולוג דרמטי, נערב השבוע במתנ"ס ספרא הסמוך לבית החינוך, ערב מונולוגים ודיאלוגים חגיגי בו העלו תלמידות המגמה קטעים דרמטיים מהצגות קלאסיות ומודרניות.

לירז ג'ארהד הציגה פרשנות מקורית בשילוב ריקוד קלאסי וקיק בוקסינג לקטע מ"בית בובות" של איבסן, נעמי קריאף ביצעה קטע מתוך הקלאסיקה הישראלית "בעלת הארמון" של לאה גולדברג, ולירז לוי ואסתר גואטה הצחיקו עם דיאלוג קומי מתוך "החולה המדומה" למולייר.

אף מקומן של יצירות מודרניות יותר לא נפקד: מירן אלחרר ושאנל אלפסי הציגו דיאלוג מתוך המחזה "עלמה ורות" של אגמון גורן, מורן אשטיבקר המחיזה דמות מתוך "גן עדן דרום" שכתב הלל מיטלפונקט, ושיראל אשטמקר הציגה קטע מתוך המחזה  "אמא לא מרשה" -של שארלוט קיטלי.

האולם היה מלא מפה לפה בהורים, בני משפחה וחברים לספסל הלימודים שנהנו והתרגשו עם שחקניות המגמה. את הערב פתח סגן מנהל בית החינוך צחי כהן שדיבר על הקשר בין פרשת השבוע והעולם הדרמטי- ובין ההשפעה התרבותית של המחזה לבין מעשה החינוך בו עוסק בית הספר מדי יום.

מנהל בית החינוך אמי"ת י עידו אהרונוביץ' מברך את התלמידות ואת רכזת מגמת התיאטרון על שנה של עשייה ועל ערב מרשים: " בבית החינוך אמי"ת י' נחושים להביא כל תלמיד למיצוי יכולתו וכישרונותיו. אנו בטוחים כי עולם התיאטרון עוד ישמע מתלמידות המגמה".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה