האוסקר של סרטי הנוער


להאזנה לתוכן:

פרס "הרצל הזהב" בקולנוע, האוסקר של הנוער בישראל, הוענק לתיכון מקיף ו' אשדוד, במסגרת פסטיבל הרצליה לקולנוע צעיר. הסרט הזוכה: ״רוץ על זה״ בימוי: דביר משש, יו״ר מועצת תלמידי מקיף ו׳.

רכזת החינוך החברתי של מקיף ו׳ גב׳ שילה כהן, מספרת לנו בהרבה מאוד גאווה כי פרס "הרצל הזהב" בקולנוע הוענק בשבוע האחרון לתיכון מקיף ו' באשדוד, במסגרת פסטיבל הרצליה לסרטי נוער בישראל.

 הפרס הייחודי הוענק מטעם הפיקוח על זכויות התלמידים במשרד החינוך,   לסרט "רוץ על זה", בבימויה של דביר משש - יו"ר מועצת התלמידים במקיף ו' לשנת תשע"ב. עוד שותפים לפרויקט: הפקה של התלמידים מאיה זכר ורון בניסטי, ובהדרכת גב׳ ברוריה גירון - מנחה ללימודי אמנות  הקולנוע במקיף ו'.

 בתחרות, יוזמה של עיריית הרצליה ומשרד החינוך, התמודדו כ-50 סרטי תלמידים מרחבי הארץ, ובמהלך היום הוקרן הסרט במסגרת פאנל, בו דנו על נושאים חברתיים.

 כהן : ״הסרט מתאר את מאבקו הנחוש של תלמיד מביה"ס הלוקה במגבלה פיזית קלה, ורוצה להתגייס  לצה"ל - ככל חבריו לשכבה״. הסרט מתאר את מאבקו והדלמות בהן הוא נתקל אלא שבסופו של דבר   המאבק אינו מוכתר בהצלחה.

 בבית הספר מציינים בגאווה רבה כי הסרט ישתתף, בשלושה עשר במרץ השנה, בגמר שלב א' של תוכנית "הנוער בוחר ערך כדרך", בו יוענק "אוסקר מקיף ו'" לסרט הטוב ביותר אשר ישקף באופן המשכנע ביותר, את ערכי התוכנית ואת הביטוי המוחשי לעבודה האומנותית שנעשית בבית הספר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה