הערב - מסיבת אוזניות בקניון לב אשדוד


להאזנה לתוכן:

קניון לב אשדוד מזמין את צעירי העיר לחוויה ייחודית של מסיבת אוזניות, בשיתוף ערוץ MTV עם מיטב אטרקציות כמו וידאו ארט על מסך ענק, DJ עדידור,רקדני ברייקדאנס, מתנות והפתעות לכל המשתתפים כמו תיקים מדליקים של ערוץ MTV. המסיבה תתקיים ביום ביום רביעי 13.2.13 החל מהשעה 19:00 ברחבה המרכזית- תבואו כולם יהיו שם!

לכל אחד יש את הקצב הפנימי שלו שאומר לו מתי ואיך לזוז, לכל אחד יש את הצלילים שהוא אוהב לשמוע הכי חזק שרק אפשר. לכל אחד יש את השיר שלו ואת הריקוד המיוחד לאותו השיר וביחד איתכם אנחנו יוצרים את הדבר הבא בעולם המסיבות, את הטרנד החדש של הצעירים ברחבי העולם, את- מסיבת האוזניות.

קניון לב אשדוד בשיתוף ערוץ MTV  עורך מסיבת אוזניות לצעירי העיר, במסיבה זו יתארחו DJ עדידור,רקדני ברייקדאנס, יינתנו מתנות והפתעות לכול המשתתפים כמו תיקים מדליקים של ערוץ MTV, בנוסף במקום יהיה מסך ענק של וידאו ארט.

חלקכם וודאי שואלים מהי מסיבת אוזניות?
למי שעדין לא שמע על הטרנד החדש - מסיבת אוזניות היא מסיבה בתוך מסיבה. בעזרת האוזניות כל אחד בוחר מה לשמוע ובאיזו עוצמה,האם להחליף את סגנון המוזיקה או להפסיק אותה. היתרון הוא שאפשר גם לדבר עם אדם אחר במסיבה מבלי לצעוק ומבלי לנחש מה 'לעזאזל' הוא אומר. אתם קובעים את הקצב.

מה דעתכם מהיום לבחור את הלהיטים שיהיו במסיבה?
 בעמוד הפייסבוק של  MTV וקניון לב אשדוד, ניתנת לכם האפשרות לבחור את הלהיטים שיושמעו במסיבת האוזניות.
מסיבת אוזניות קניון לב אשדוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה