מזל טוב,העיר אשדוד מועמדת לקבל פרס חינוך!


להאזנה לתוכן:

ביום חמישי ה-3.1.13 התקיימה במקיף ט' תערוכה המציגה תוצרי חינוך מהשנה שעברה בעיר אשדוד, בה ביקרה ועדה מקצועית הממונה ע"י שר החינוך, גדעון סער, שבחנה הענקת פרס חינוך ארצי לעיר אשדוד

צילום: תמונת מסך

השנה אשדוד הציעה את מועמדותה לקבלת פרס חינוך ארצי. על מנת לבחון את האפשרות להענקת הפרס ביקרה ועדה מקצועית מטעם משרד החינוך בתערוכה שנערכה במקיף ט' והציגה תוצרים שונים מבתי הספר היסודיים, המקיפים וכמו כן גם תנועות הנוער.

בתערוכה הועמדו דוכנים בהם הוצגו העבודות והפעילויות משנה שעברה, וליד כל דוכן עמדה קבוצת התלמידים שאחראית לו והסבירה על העבודה. לדוגמה: מטעם בית ספר שז"ר הועמדו דוכנים ועליהם רובוטים שהורכבו במסגרת קורס רובוטיקה שעברו תלמידים בכיתות ה'-ו'. כמו כן, היה ייצוג גם מהפרלמנט העירוני- קבוצה של תלמידים מבתי הספר היסודיים, שנפגשים אחת לשבוע ודנים בנושאים הקשורים לאיכות הסביבה, בטיחות בדרכים וכ"ו. בדוכנם הם הציגו סרטון שצילמו על חשיבות המוקד העירוני.

בנוסף, ממקיף ד' הוצגו התוצרים של פרויקט שבמהלכו היה שיתוף פעולה בין תלמידי כיתה ח' לתלמידי כיתה ה' ממרכז המחוננים "מרום". במסגרת הפרויקט נפגשו התלמידים לשיעורי פיזיקה משותפים ולאחר מכן הכינו עבודות המשלבות בין אומנות לבין העקרונות הפיזיקליים עליהם למדו. המטרה הייתה ליצור שיתוף פעולה בין שכבות הגיל, תוך חיבור בין עולם המדעים לעולם האמנות.

לאחר הסיבוב בין הדוכנים התקיים מין מעגל שיח שבו דיברו בני נוער ומבוגרים כאחד על החינוך בעיר: גישה, מטרות, דרכי יישום וכ"ו. לסיכום, נראה כי לאשדוד יש סיכוי מעולה לזכות בפרס השנה על פי התרשמותם של חברי הועדה, למרות שערים רבות במחוז דרום הגישו מועמדות. בהצלחה! 

 

קרה משהו וכולם חייבים לשמוע? חייבים לשתף משהו?
יוצאים לטיול? יש מסיבה שווה? רוצים להופיע באשדוד נט? שלחו לנו תמונות שלכם מטיולים או ממסיבות למייל בצירוף שם ותיאור, ואנחנו כבר נדאג שכולם ידעו, מה שאתם כבר יודעים...

-הצטרפו אלינו בפייסבוק: אשדוד נט – הנוער
-מייל:
[email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה