נוער המהפכה- כי כל אחד יכול לשנות


להאזנה לתוכן:

האם גם לכם נמאס מהלמידה בבתי הספר שהיא אך ורק על מנת להצליח במבחנים ולא בשביל לדעת?
מהמורים, שרוצים ללמד וללכת הביתה ואינם משקיעים, ואלא שכן לא זוכים להערכה הראויה להם ולתגמול?
מהרמה בבתי הספר, שבגללה אתם נאלצים ללכת להשקיע סכומים ענקיים אצל מורים פרטיים?
מהצפיפות בכיתות?
תכירו את נוער המהפכה

הסיפור של נוער המהפכה מתחיל בתל אביב. לא, זה לא קרה ביום בהיר אחד. למעשה לא ביום אחד ולא ביום בהיר.הם מחו במשך כל הקיץ שעבר באוהלים,ומשם קיבלו את ההשראה למחות על זכויותיהם כתלמידים. וככה הוקמה התנועה "נוער המהפכה".

הם התאגדו כקבוצה, וכרגע פועלים בארץ מספר סניפים על מנת להפוך את הנושא לדבר שנמצא על סדר היום. היו כבר מספר הפגנות בתל אביב, ובקרוב – יום שני ה25.6 תתקיים הפגנה נוספת והפעם באשדוד. אז מה המטרה שלכם בעצם? "לפרוץ קדימה. להביא לשינוי. להראות למערכת החינוך שזה מצב לא בסדר. שזה מצב שאנחנו לא נוותר ולא נתפשר" מספרת לי חברת בתנועה מסניף אשדוד. ולשאלה מה עושים ענה לי חבר תנועה אחר  "להמשיך למחות, לא לוותר. זה לא חייב לקרות בבת אחת- זה יכול לקרות בהדרגה. מה שחשוב שזה ישתנה."  

קרן קודרי, ראש סניף אשדוד, מסבירה לי את חשיבות התנועה בעינייה  "אני מזמינה את כולכם. כל מי שיושב וקורא את הכתבה הזאת, ומזדהה עם מה שכתוב שם, למחות על הזכויות שמגיע לו. החינוך שלנו זה מה שמחזיק אותנו. אם נוותר, כל שנה שתעבור המצב ידרדר יותר. תחשבו שזה לא רק אתם, זה הילדים שיהיו לכם. יש לנו את הכוח לשנות, אם רק לא נוותר. אז בואו להשפיע על העתיד שלכם" אז כן, העתיד שלנו חשוב. ואם אנחנו לא נתאמץ לשפר אותו,אף אחד לא יעזור לנו.
וזה רק עניין של זמן עד שזה יפגע בנו. 

 

 


"הכוכב הבא". להמלצות:
שלחו לנו פרטים למייל: [email protected] 
או בקבוצה בפייס: "אשדוד נט - הנוער"
ישלכם משו מעניין לספר לנו? 
המדור מחכה לכם במייל, בפייס, בתגובות וגם במייל האדום ;)
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה