הומואים, What's wrong with that?!


להאזנה לתוכן:

הם בני אדם. הם אנשים כמוני וכמוך. אבל משום מה, אנשים חושבים שלא מגיע להם לחיות. וגם מי שכן, נגעל מהם. "יהומו" הם זורקים "קללה" לאוויר. וזה במקרה הטוב. תכירו את ההומופובים.

מהי הומופוביה? הומופוביה זה סלידה, פחד, מאותם אנשים שהם הומוסקסואלים ולסביות. ואת תחושות אלו הם מביעים באפליה, שנאה, ודחייה .

"הכל התחיל יום אחד , שהגבתי על סטטוס על הומופוביה " מספרת נערה מאשדוד. "כולם ישר התנפלו עליי, שאני לא בסדר כי אני לא חושבת שמגיע להומואים למות " ולא רק זה. הם התנכלו לחייה, וקיללו אותה.  זה מקרה אחד מתוך הרבה מאוד מקרים של אפליה, אפילו נגד אלה שלא באמת הומוסקסואלים ולסביות. ויש כאלה שאפילו הפיצו עליהם שמועות .
" יום אחד באתי לבית הספר, ואיזה ילד מהכיתה שלי שאל אותי אם זה נכון ששכבתי עם מישהו, והוא התכוון לבן. " מספר לי בן 15 מאשדוד " למרות שזה היה שקר מוחלט, יומיים אחרי זה הופץ בכל השכבה, וכולם תקעו בי מבטים כל הזמן... עד היום אין לי מושג מי זה" ולמה? למה בעצם אנחנו מתיימרים לשנוא את השונה מאיתנו? אנשים צריכים להפסיק לשים סטיגמות על כל אחד.
צריכים להתעורר מהבועה שהם חיים בה. אנשים צריכים להבין שנטיות מיניות זה לא קללה.
וזה שבן אדם אוהב בן אותו מין, לא הופך אותו ליצור. לא הופך אותו למשהו שצריך להיגעל ממנו. במחקרים שנערכו, גילו שיש קשר מובהק בין אנשים שהם חסרי ביטחון כלפי המיניות של עצמם לבין עמדות הומופוביות. אז לפני שאתם שופטים מישהו, זורקים "קללה", תעשו בדק בית אצלכם. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה