השליחים – במקיף ג'


להאזנה לתוכן:

אם הייתם אתמול במקיף ג' בטוח שהבחנתם שכל הבית ספר היה באמפי... כמובן שכולם לא היו שם סתם והתאספו בשביל הופעה מצויינת של להקת השליחים..

 

אז מי אלה השליחים ?
השליחים הם להקה תל אביבית , שהוקמה בסוף שנת 2008.. חברי הלהקה הם : אלעד לבקוביץ (מלחין וסולן הלהקה) ומתן אביאל( בסיסט וכותב השירים) , מאור אדרי (מלחין וגיטריסט הלהקה ) , נתי הורטיק (תופים) וצביקה פורר ( גיטרה וקולות) . הם מנגנים רוק ושרים בעברית , ובין השירים היותר מוכרים שלהם יש "בן אדם חדש" ו"להציל אותך" . נשמע מוכר ?

ביום שישי , ה-10.2 הופיעו השליחים במקיף ג' באשדוד. ההתלהבות הייתה גדולה ורבים במקום לשבת באמפי, התגודדו מסביב לבמה. לאחר ההופעה , רבים מהתלמידים הצטלמו עם חברי להקת ה"שליחים ". הרבה מהילדים במקיף לא הכירו את השליחים בהתחלה, ולאחר ההופעה התחילו לשמוע שירים שלהם ולאהוב אותם .  "ההופעה הייתה ממש טובה , בהתחלה חשבתי שזאת סתם עוד להקה שהבית ספר הזמין , אבל אחרי שהם נגנו , הבנתי שזאת להקה טובה " מספר תלמיד מקיף ג' מאשדוד שהיה שם . ההופעה התקיימה כהפנינג אחרי חלוקת התעודות והובאה למקיף בזכות מועצת התלמידים, סול יושבת ראש מועצת התלמידים של מקיף ג' מספרת : "כמה מחברי מועצת התלמידים, שמכירים היטב את הלהקה ואת חברי הלהקה המליצו עליה. חקרנו עליהם ואהבנו אחרי עבודה קשה וישיבות עם ההנהלה של בית הספר, תמיכה מועד הורים, הצלחנו להביא אותם.ההנהלה כמובן פרגנה על הרעיון והיוזמה, ואהבה את המסר של הלהקה: 'השינוי מתחיל בי', חוץ מזה שהמופע היה מדהים וכולם נהינו.חברי הלהקה הם אנשים מדהימים ולפי התגובות של התלמידים וההתלהבות היה מופע מוצלח וטוב שהיה" למרות שיום שישי היה יום גשום ואפרורי ,הם הצליחו להופיע הופעה של שעה שלמה כמעט בלי גשם, אבל ההופעה נקטעה לקראת הסוף בגלל הגשם, דבר שעורר מצד התלמידים תגובות זעם. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה