איך זה ללמוד בבית כנסת...שהיא.. אה...בעצם ספריה מוזנחת?!


להאזנה לתוכן:

ספריית בית ספר מקיף ב' היה מקום מאד מזמין ללמוד בו ואפילו הוא היה מסודר ממש כמו ספרייה שבכל בית ספר. אך בשנת 2009 הכל השתנה! היום זה פחות ספריה ויותר בית תפילה.

ספריית בית הספר אמורה להיות מקום שבו אתה יכול לשבת וללמוד למבחן או לחלופין לשבת ולקרוא ספר שאתה אוהב בלי שיהיה מישהו שיפריע לך...

הספרייה במקיף ב' קצת שונה, היא שונה כי ספריית בית הספר הפכה לחדר תפילה לבנות העשרה. הספרייה שהייתה גורמת לך להצליח ולהתרכז בלמידה גורמת לך עכשיו למצוא את עצמך בין כסאות שזרוקים שם ובין שקיות ופסולת, אם תשימו לב טוב טוב תוכלו להבחין גם במסטיקים הדבוקים בכל שולחן וכסא.

תלמידים מגיעים לספרייה כי הם לא מצליחים להתרכז בבית בגלל הפייסבוק או שהם הולכים לאכול "שנייה" וכבר חוזרים ללמוד או שפתאום נורא בא להם לצאת עם חברים ובעקבות זאת הם מגיעים לא מוכנים למבחן ולא מרוכזים ומגלים אחרי שבוע שנכשלו, ומה שיותר מעצבן זה שאם הם היו יושבים חצי שעה בספריה הם היו יודעים את כל החומר, אם הם יכלו לשבת בספריה חצי שעה, הבעיה שהם לא יכולים לשבת/לעמוד/לקרוא/ללמוד בספריה או אם תרצו בית כנסת של מקיף ב', וכשהם באים לספרנית בטענות היא לא יודעת מה לענות להם כי היא בעצמה לא יודעת את כל הסיבות, כנראה שלהנהלה סיבות משלה.

ממקור בספרייה קיבלנו מידע שבית הספר לא מעוניין לקנות ספרים לספריה, הוא לא חושב שהנושא מספיק חשוב כדי לקבל תקציב.

כך משפיעה החלטת ההנהלה על חיי התלמידים ועל יכולותיהם הלימודיות בכך שהופכת ספרייה קטנה לחדר תפילה גדול ועמוס.

 

תגובת מקיף ב':
הספרייה מסודרת, הבנות מתפללות בבוקר לפני הלימודים התפילה עד 8:30, ולפני שעות הספרייה.
הספרים חולקו בזמן שנקבע, הזמן חלף ומי שלא שילם צריך לדאוג לעצמו או לקבוע עם הספרנית, הספרייה לא יכולה לספק ספרים כל השנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה