רוצים לעבוד הנמל? הנהלת נמל אשדוד תמנה ועדת קליטה לעובדים חדשים


להאזנה לתוכן:

הנהלת חברת נמל אשדוד הודיעה להסתדרות על כוונתה למנות עוד השבוע ועדת קליטה לעובדים חדשים בנמל, כחלק ממכרז הסוורים אשר הוקפא בשבוע שעבר בעקבות גלוי ניגודי עניינים חמורים של חברי הוועד.

כזכור, המנכ"ל בפועל של נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, הורה לעצור הליכי מכרז לקליטת 60 סוורים בנמל לאחר ששני נציגי הוועד בוועדת הקליטה לא דיווחו על ניגוד עניינים שיש להם, בשל העובדה ששלושה מהמתמודדים הם קרובי משפחתם. חברי ועדת הקליטה הצהירו כי לא ידוע להם על ניגוד אינטרסים בינם לבין מי מהמועמדים.

במכתב דרישה כי ראשי ועד העובדים וההסתדרות ימנו תוך 48 שעות שני נציגים חדשים לוועדת הקליטה במכרז הסוורים, על מנת שהנהלת הנמל תוכל להשלים את הליך המכרז, שיביא לנמל 60 סוורים חדשים.

במכתבה מציינת הנהלת הנמל שמכרז הסוורים לא יבוטל כדרישת ההסתדרות, וכי ההנהלה שמה לעצמה למטרה לאייש את משרות הסוורים בדחיפות על מנת לתת מענה לצורך הדחוף בעובדים למתן שירות ללקוחות החברה.

כזכור, סוגיית קבלת עובדים חדשים לנמל וקרבתם אל אנשי הוועד הייתה אחת הסיבות לשיבושים שאירעו בנמל כמה ימים לפני שהפרשייה בנמל התפוצצה.

בוועד העובדים לא היו מוכנים להגיב לכוונת מנכ"ל הנמל, וככל הנראה ישאירו את המאבק להסתדרות, אם כי לא מן הנמנע שיהיו שיבושים בפעילות הנמל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה