האימא החרדתית והלחוצה מודה לקייטנת מתנ"ס י"א


להאזנה לתוכן:

רקפת ממן מודה בפני מערכת 'אשדוד נט', כי היא אימא חרדתית, אשר שלחה את בנה בפעם הראשונה לקייטנה, ונדהמה לגלות היחס קשוב ואדיב לבנה לדבריה: "היחס החם, הדאגה, האוזן הקשבת, ההבנה, של הצוות השראה בי חותם וטעם טוב".

רקפת ממן כותבת למערכת אשדוד נט כמה מילים טובות על הקייטנה במתנ"ס י"א. לדבריה של ממן: "צריך לדעת לומר גם מילים טובות וחיוביות במערכת התקשורתית, לא רק מתי שקשה לפרסם את הדברים".

מכתב התודה: "הנני אמא פחדנית, חרדתית ולחוצה. השנה רשמתי את בני היקר אליה (בן 5) לקייטנה חברתית של מתנ"ס י"א בניהולו של עומר גדז' ברצוני לפרגן ולהודות לעומר גדז' לצוות המדריכות בקבוצת הדגים נטע זוארץ,שיר צור,שיר אבוקרט ויובל בן עמי. תודה על זה שהשרתם לי ביטחון ושלווה שאני משאירה את ילדי אליה בידיים טובות"
עוד מוסיפה מימון  "היחס החם, הדאגה, האוזן הקשבת, ההבנה, של הצוות השראה בי חותם וטעם טוב. ברצוני לומר לכם תודה על היותכם צוות מנצח שגרם לבני כל יום לחזור הביתה מחויך מאושר ומסופק. בעיקר תודה על ימי הכיף, הפעילויות, התכנים הלימודיים, על ימי הבריכה ששלחתי את ללא שום דאגה. ישר כוח המון המון תודה וב"ה ניפגש בשנה הבאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה